آموزش وردپرس

تله تئاتر آخرین بازی ۱۳۸۲ – کامل

4,769بازدید

Capture

در تله تئاتر آخرین بازی که محمود استادمحمد آن را نوشته ، بازیگرانی چون زنده یاد مصطفی عبداللهی ، شادروان رضا سعیدی و فرخ فولادوند بازی می کنند. داستان این تله تئاتر درباره یک بازیگر مشهور است که پس از انقلاب به امریکا رفته و حالا درگیر بحران های شدید روحی ، مالی و اجتماعی است اما آنچه وی را بیش از همه می آزارد، نادیده انگاشته شدنش به عنوان بازیگر در شرایط جدید زندگی است . این بحران ها وی را چنان تحت فشار قرار داده که تعادل روحی و روانی اش را از دست می دهد و چنان وانمود می کند که همچون بزرگترین ستارگان هالیوود مورد توجه است و این دروغ را چنان ماهرانه می گوید که خودش هم آن را باور می کند. در برخورد بین او و یکی از هواداران پروپا قرصش از ایران ، خاطرات و ماجراهای گذشته و حال به نمایش درمی آید اما نزول وی از قصه های با شکوه شرق به کوچه پس کوچه ها و خیابان های هالیوود ، پایانی غم انگیز دارد. در این تله تئاتر سیامک صفری کارگردان هنری و حسین فردرو به عنوان کارگردان تلویزیونی فعالیت می کند.

 

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. با سلام و تشکر..لطفا تله تئاتر باجناقها و تله تاتر فیزیکدانها که اخیرا از شبکه ۴ بازپخش شدند رو برای دانلود قرار بدهید

    با تشکر

  2. آیا امکانش هست تله تئاتر شنل، نوشته نیکلای گوگول رو هم که در گویا پیش از ۱۳۵۷ از تلویزیون ملی ایران پخش شد در لیست آثار تئاتری تون بگذارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.