آموزش وردپرس

سریال آنشرلی دوبله فارسی

23,409بازدید

Capture

سریال زیبا و داستانی آن شرلی محصول سال ۲۰۰۸ کشور کاناداست که با بازی بارببرا هرشی، ریچل بلانچارد و شرلی مک لئین تولید شد.

این سریال در مورد آن شرلی نویسنده مشهوری است که ضمن نگارش نمایشنامه‌ای درباره خاطرات کودکی‌اش، سعی در یافتن نشانی از پدرش دارد. آنی بعد از دست دادن مادرش در دوران کودکی، برای نگهداری به دوست صمیمی مادرش لوئیزا سپرده می‌شود تا زمانی که پدرش به وضع مالی خود سامان داده و به دنبال او بیاید. بعد از مرگ همسر لوئیزا او مجبور می‌شود، آنی را به آسایشگاهی در شهر بسپارد و خود از شهر برود. چرا که به همسرش اتهام دزدی وارد شده است….

برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۴ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود (دانلود نسخه قدیمی تر این سریال ۱۵ قسمت دوبله فارسی)

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۲ نظر

  1. با سلام و خسته نباشید
    لطفا کارتونهای خواب های سلولوییدی، مداد جادو، زنو (آدم خمیری) و پینگو رو هم به سایت زیباتون اضافه کنید
    این کارتونها همانند پت و مت به شیوه نمایشی لال بازی هستند، گرچه موسیقی های اضافه شده توسط تی وی خودمون خاطره انگیز تر هستند اما چون به صورت کامل در وب های فارسی زبان نیست شاید نسخه اصلی آن زیاد خاطره انگیز نباشد.
    با تشکر، به قول پیرمردای دهه ۶۰ خدا قوت.

  2. سلام مرسی خیلی کار قشنگی میکنین آرم یاد بچگیاش میوفته….میبشه اون یکی سریال آنشرلی رو که شبکه یک میداد رو هم بذارین…با اون خیلی بیشتر خاطره داریم

  3. دستتون دردنکنه.اگه لطف کنید قسمت های بعدی رو هم بزاریدمنتظریم.مرسی

  4. ۴قسمت اما قسمت ها یبیشتری داشت سریال

  5. سلام
    ممنونم واقعا از سایت خوبتون
    من دنبال ی سریال قدیمی می گردم،اما اسمشو یادم نیست،ی موجود عجیب و غریب بود که گاهی وقتا از زیر خاک پیداش میشد و فقط چند تا دختر و پسر کوچولو ازش خبر داشتن که خارجی هم بود،شبیه به میمون بود تموم بدنشو کرک داشت.دوستان اگه یادشون اومد به من خبر بدن اسم فیلم رو،و ممنون میشم اگه واسم ایمیل کنید.

  6. مهتاب جان فک کنم سریالی که میگی اسمش “بازگشت سامیاد ” بود اگه اشتباه نکنم

  7. لطفا نسخه قدیمیش رو بزارید

  8. سلام این مجموعه که گزاشتید قسمتهای تولید شده در سال ۲۰۰۸هستش در کل این سریال از سال۱۹۸۵تولید شده ودر سالهای بعد هم چند قسمت به صورت فیلم بهش اضافه شده در کل پانزده قسمت میشه که تو ایران دوبله شده و این چهار قسمت اخر هستش که شما گزاشتید با تشکر

  9. سلام این هفته نسخه ی قدیمی سریال آنشرلی وارد سایت می شود.

  10. (دانلود نسخه قدیمی تر سریال آنشرلی ۱۵ قسمت دوبله فارسی http://nostalgiktv.com/?p=7745

  11. کاش آن شرلی قدیمی رو بدون سانسورشو می ذاشتید 🙁

  12. با عرض سلام تشکر میکنم از شما که زحمات زیادی برای این سایت میکشید دمتون گرم با دیدن این سایت من به سالهای خیلی دور سفر کردم شاید به جرات بشه بگم سالهای طلایی زندگی خودم وحتی هم سن وسالهای خودم باز هم ممنون از زحمات شما امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.