آموزش وردپرس

سریال جین ایر دوبله فارسی

34,662بازدید

ji

در ۲۳ اکتبر ۱۸۴۷، انتشارات اسمیت ویلیامز نسخه‌ای از یک رمان را در اختیار ویلیام تاکری نویسنده مشهور قرار داد تا او نظرش را در مورد این رمان اعلام کند.تاکری داستان را خواند و به شدت تحت تأثیر آن قرار گرفت. نام نویسنده داستان که نام مستعاری بود، کوربل بود. تاکری حدس زد که نویسنده داستان باید یک زن باشد و حدس او درست بود.این داستان، همان رمان معروف «جین ایر» بود که زنی ساکن یورکشایر در حومه لندن به نام شارلوت برونته که در سالهای بعد به نویسنده معروفی تبدیل شد، نوشته شده بود. و به این ترتیب جین ایر برای نخستین بار در سال ۱۸۴۷ به چاپ رسید و در سالهای بعد بارها تجدید چاپ شده و به زبان‌های دیگر ترجمه شد. «جین ایر» اکنون پس از ۱۵۰سال که از خلق آن می‌گذرد یکی از آثار ادبی آشنا در دنیای تصویر است که هم سینما و هم تلویزیون بارها آن را به تصویر کشیدند. تلویزیون در جدید‌ترین برداشت خود در سال ۲۰۰۶ سریال کوتاه ۴ قسمتی براساس این داستان معروف ساخت که مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

خلاصه داستان: سریال درباره دختری جوان است که در کودکی پدر مادر خود را از دست میدهد و در محیط خشک پرورشگاه بزرگ میشود، جین بعد از مدتی به سمت معلمی روی می اورد و در خانه ای مشغول کار میشود صاحب خانه به جین ابراز علاقه میکند اما مشکلی در این بین است که حین میفهمد صاحب خانه از قبل ازدواج کرده است جین که دل شکسته میشود از خانه میگریزد و به جای دیگری پناه میبرد و این داستان زیبای مینی سریال جین ایر را تشکیل میدهد….

برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۴ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. سلام. خسته نباشید. لطفا حجم فیلم ها و کارتون ها رو بنویسید. که ما لااقل بدانیم، کدوم رو میتوانیم دانلود کنیم.

  2. سلام. فیلم سینمایی جین ایر، ساخته ی فرانکو زفیرلی، محصول ۱۹۹۶ برای من فیلمی خاطره انگیز است. این فیلم در چند سایت اینترنتی موجود است، اما همه ی آنها بدون دوبله هستند. نمونه ی دوبله شده ی این فیلم باید در آرشیو شبکه ۲ موجود باشد. در جشنواره ی فیلم های سینمایی کانال ۲ در تابستان ۱۳۸۲ از این کانال پخش شده است. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.