آموزش وردپرس

سریال خانواده کمپل دوبله فارسی

69,863بازدید

Capture

سریال به یادماندنی خانواده کمپل یا کمبل که در سطح جهانی با نام «کمپل‌ها» شناخته شده است یک مجموعه درام خانوادگی تلویزیونی است که اوایل آوریل ۱۹۸۶ پخش شد و خیلی زود تبدیل به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی دوران خود شد. موفقیت مجموعه در دو کشور سازنده (اسکاتلند و کانادا)، باعث جلب توجه شبکه‌های مختلف بین‌المللی به آن شد و طی دهه ۸۰ و ۹۰، بیش از ۵۰ کشور جهان آن را برای پخش از شبکه‌های مختلف خود خریداری کردند. استقبال تماشاگران بومی از ماجراجویی‌های کمدی و درام خانواده کمپل‌ها باعث شد تولید فصل‌های بعدی آن هم دردستور کار تهیه‌کنندگانش قرار بگیرد و پنج فصل دیگر آن هم جلوی دوربین رفت.
درام خانوادگی خانواده کمپل‌ها حال و هوایی تاریخی هم دارد. مالکوم استادارت در این مجموعه در نقش اصلی یعنی جیمز کمپل بازی کرد. جیمز کمپل یک دکتر موفق اسکاتلندی است که سال ۱۸۳۰ در منطقه‌ای از کشور کانادا زندگی و کار می‌کرد. او سه فرزند به نام‌های نیل (با بازی جان وایلدمن)، اما (آمبرلیا وستون) و جان (اریک ریچاردز) داشت که هر یک از آنها ماجراها و قصه‌های خودشان را داشتند و با این قصه‌ها به کمک قصه اصلی مجموعه می‌آمدند.
مالکوم استادارت درباره مجموعه و نقش خود در آن می‌گوید: «دکتر جیمز کمپل تمام تلاش خود را می‌کند تا به مداوای بیماران خود بپردازد. این در حالی است که اتفاقات و وقایع مختلف سیاسی و اجتماعی در محل زندگی او رخ می‌دهد. دکتر کمپل سعی دارد دور از این جار و جنجال‌، کار خودش را انجام دهد.
بخش اعظم صحنه‌های خانواده کمپل‌ها در لوکیشن‌های سرسبز کانادا در شمال این کشور فیلمبرداری شده. طراحی صحنه و لباس نقش مهمی دراین مجموعه ایفا می‌کند و سازندگانش تلاش زیادی کردند صحنه‌های آن به کمک طراحان صحنه و لباس، حال و هوایی طبیعی و قابل‌قبول به خود بگیرد. برای این منظور، سازندگان مجموعه به سراغ چند کتاب تاریخی مصور مربوط به اوایل قرن هجدهم رفتند.

برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۳۶ قسمت و دوبله فارسی تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و تشکر از سایت خوبتون درج نکردید چند قسمت هست.همین ۲۰ تاست یا بازم هست اگه هست چند قسمته و کی میزارید با تشکر

  2. با سلام من این سریال رو خیلی دوستش دارم اگه میشه بقیه قسمت هاش رو هم بذارید چون سریال کامل ۴۵ قسمت داره .خیلی از سایت فوق العادتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.