آموزش وردپرس

سریال در برابر باد (کاملترین نسخه) دوبله فارسی

75,419بازدید

«در برابر باد» نام مجموعه‌ای تلویزیونی محصول ۱۹۷۸ استرالیا است. سریالی بود که با تمام درد و زجر، تمام فقر و نداری، تمام محدودیت‌ها و محرومیت‌ها و تاریکی که دره‌ش موج می‌زد، تک تک ایرانی‌ها که خوب اون فضا رو در زندگی خودشون درک می‌کردند و با شرایط زندگی مشابه اونچه که قهرمانان سریال «در برابر باد» داشتند، در زندگی خودشون لمس می‌کردند و باهاش همذات‌پنداری داشتند، با اشتیاقی مثال‌زدنی سریال «در برابر باد» رو دنبال می‌کردند و همه اون‌ها بخاطر یک چیز بود… و اون هم عشق بی‌نظیر جاناتان گَرِت و مِری مالوین به یکدیگر و تلاش‌ خستگی ناپذیرشون برای کسب آزادی وطن‌شون بود که باعث شده بود تا سریال «در برابر باد» برای خیلی از ایرانی‌ها در اون روزگار تنها دیدن یک سریال نباشه که ببینیم و بگذریم.

«در برابر باد» بخشی از آنچه بود که در ذهن خیلی از ایرانی‌ها در اون روزگار می‌گذشت و بخشی از اونچه که در ذهن می‌پروروندن برای روز مبادا بدون اینکه خودشون هم مطلع باشند، بخشی از اونچه رو که در ذهن مرور می‌کردند و یاد می‌گرفتند که باید می‌آموختند، برای فردایی که نمی‌دونستند انقدر زود از راه می‌رسه و باید اونچه رو که جاناتان گرت محبوب‌شان و مری مالوین دوست داشتنی‌شان در قالب عشق به یکدیگر و عشق به زندگی و آزادی و تاوانی که برای بدست آوردنش باید می‌پرداختند؛ به ایرانی‌ها (مثل خیلی از مخاطبین غیر ایرانی‌شون) یاد می‌دادند…

و همین‌ها بود که باعث شد تا سریال «در برابر باد» پیوند بخوره با زندگی ما و خاطرات ما، و قسمت مهمی باشه از نوستالوژی که باهاش زندگی کردیم… بخشی از همه اون چه که در طول عمر با خودمون حمل می‌کنیم برای روز مبادا، روز مبادایی که وقتی بیاد با مرور خاطراتش و لذت بودن در اون لحظه‌ها… حاضر نیستیم با هیچ چیز دیگه عوض‌ش کنیم.

برای اولین بار نسخه ی کامل و بدون حذفی این سریال با دوبله فارسی در ۱۳ قسمت تقدیم می شود. با تشکر از سایت ایران فیلم جهت تهیه نسخه ی بدون حذفی.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. کسانی که فیلمهای اصلی بدون سانسور را نمایش میدهند انسان هستند

  2. با سلام و احترام وتشکر از سایت خوبتان اکثر سریالها در سایتتان هستند. به جز سریال سران و سلاطین ، خواهشمندم سریال سران و سلاطین را هم در کنار بقیه ی سریال ها قرار دهید

  3. وای عزیزم.. سریال بچه های کوه آتشفشان.. جک هالبورن.. سیلاس !!! یکهو برگشتم به سالهای کودکی..
    من سریال در برابر باد رو برای مامانم از وب سایت شما دانلود کردم همش میگفت یاد سریال مری و جاناتان بخیر!
    مرسی برای این سریالهای زیبا.. برای تک تک عوامل این وب سایت خوب آرزوی تندرستی ، شادکامی و موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.