آموزش وردپرس

سریال لبه تاریکی دوبله فارسی

60,113بازدید

l2

سریال لبه تاریکی از زیباترین و خاطره انگیزترین سریالهای تلویزیونی است که در دهه ی شصت از تلویزیون ایران پخش گردید. این سریال به کارگردانی مارتین کمپبل از محصولات تلویزیون بی‌بی‌سی است که در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است.
لبهٔ تاریکی نام آلبوم موسیقی متنی از اریک کلپتون و مایکل کارمن است که برای مجموعهٔ تلویزیونی‌ای به همین نام در ۱۹۸۵ تهیه و منتشر شد و جایزهٔ آیور نوولوی بهترین ترانه‌نویسی و آهنگسازی و جایزهٔ بفتای بهترین موسیقی را در ۱۹۸۶ به‌خود اختصاص داد.

خلاصه داستان : این سریال ماجرای یک پلیس انگلیسی به نام کریون را تعریف می‌کرد که همراه با دخترش در راه بازگشت به خانه مورد حمله مرد سلاح به دستی قرار می‌گیرند، کریون در تعقیب این ماجرا و در ادامه جستجوهایش سر از یکی انبارهای اتمی در می‌آورد…

بازیگران: باب پک, جوان ولی, جو دان بیکر

عوامل دوبله : جلال مقامی (رونالد کریون)، حسین عرفانی (داریوس جدبرگ)، منوچهر نوذری (هنری هارکورت) ، ژرژ پطرسی (جری گروگن) ، خسروشمشیرگران (گوینده تیتراژ) ، مینو غزنوی (اما کریون) ، نوشابه امیری (کودکی اما) ، عطاءالله کاملی (جیمز گادبولت) ، ایرج رضائی (پندلتون) ، ناصر نظامی (راس) ، ولی الله مومنی (رئیس کلانتری) ، جواد پزشکیان ، تورج مهرزادیان ، تورج نصر ، امیر هوشنگ قطعه ای ، زهره شکوفنده ، ناصر احمدی ، بهرام زند ، اکبر منانی ، محمد عبادی …

این سریال زیبا در ۶ قسمت کامل و با کیفیت عالی برای اولین بار در اینترنت (دوبله فارسی) بدون سانسور تقدیم هموطنان عزیز میشود (با تشکر از سایت ایران فیلم جهت صداگذاری سریال)

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۵ نظر

  1. خیلی عالیه !! ممنون !!

  2. خیلی ممنون بابت فیلم وکارتون وسریالهایی که میذارین ؛ یه خواهش داشتم : یه سریال عربی بود شاید مال سوریه بود راجه به خلفا و سلاطین عربی خیلی کوچیک بودم که تلویزیون نشون میداد هرکی میدونه ومیتونه راهنماییم کنه خیلی دوست دارم دوباره ببینمش

  3. سلام آقا وحید اسم سریال عربی راه قدس بود من هم خیلی دوستش دارم در ضمن سریال حادثه جو راهم تو سایت قرار بدین با تشکر

  4. آقا دست شما واقعا درد نکنه . خیلی داری حال میدی . من با این سریال زندگی کردم. سالهاست ک دنبالش می گردم. خیلی ازت سپاسگذارم.

  5. با سلام! واقعا خیلی متشکر از فیلم های بسیار خوبی را که در سایت تان می گذارید و ما را در آن شریک می کنید! من مدتهای زیادی است که فیلم های زیبایی از این سایت تماشا می کنم، ولی متاسفانه اخیرا حتی نمی توانم نیم ساعت از یک فیلم را تماشا کنم، یا صدا قطع می شود و یا تصویر ثابت می ماند و یا تصویر ثابت و صدای فیلم ادامه می یابد.
    هیچگونه تغییری در انترنت من داده نشده و من در سایت های دیگر فیلمهای بسیاری تماشا می کنم، در نتیجه فقط اشکال در این سایت است.
    لطفا اگر فکری به نظرتان می رسد مرا یاری کنید.

    متشکر

  6. سلام دوست عزیز ممنون از شما، مشکل میتونه از مرورگر شما باشه، بازی مرور گر ها وقتی آپدیت میشن مشکلات این چنینی پیدا میکنند. سعی کنید اول فیلم رو دانلود کنید و بعد ببینید. الان داریم به مرور فیلمها رو به سرور Vimeo منتقل می کنیم.

  7. با سلام
    لطفا سریال پشت آینه مات است را بگذارید

  8. thank you very much we enjoyed watching it

  9. سلام لطفا فیلم جنگیر را بگذارید ممنون از شما

  10. تشکرازاینکه سریال هاوفیلم ها بسیارجالب هستند ولی برای سریال لبه تاریکی قسمت چهار و پنج و ششم به مشکل دانلود برخورد کردم و دائم پیغام خطا می دهد در حالیکه بقیه قسمتها بدون مشکل دانلود شد

  11. سلام داریم روش کار میکنیم تا حل بشه. ممنون

  12. مشکل حل شد.

  13. لطفا سریال مارکوپولوی اصلی را با آن دوبله زیبا تهیه بفرمایید.

  14. سلام
    حقیر تقریبا تمامی سریالهای و فیلهای خارجی و ایرانی(انها که در فروشگاهای عرضه فرهنگی نیستند)را دانلود کردم درخواست هایم را از همین طریق فرستادم.مدتی است که با تلاش مضاعف سعی در بالا بردن کیفیت و پخش کامل(بدون خذفیات)را جز برنامه ایتان کرده اید از این بابت واقعا از شما قدردانی میکنم اگر امکان دارد این مهم را سر لوح کارتان بگذارید چرا که درست است سریال های خارجی قدیمی تلویزیونی با سانسور هم برایمان خوب بود اما گذاشتن حذفیات شاید تعداد اعضا را بالاتر و مشخصا حمایت بیشتر از سایت بشه . هر چی باشه هم تحلیل صحیخ می شود ازسریال و فیلمها داشت و هم نسل جوانان شوق بیشتر ازنوستالژی نشان دهند . لذا با اینکه اعضا قدیمی قبلا دانلود کردند ولی اگر مجدد و کامل جهت دانلود بگذارید ارزش بیشتر را دارد مانند سریال سالهای دور از خانه و.. از میریت سایت قدردانی میکنم و از خداوند مهربان ارزوی سلامتی روز افزون را برایتان دارم .شهرام: از شیراز

  15. سلام بی زحمت سریال زیبا و به یادماندنی بادبانهای برافراشته را در سایت قرار دهید بی تردید خیلی ها با این سریال خاطرات نوستالژیک دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.