آموزش وردپرس

سریال پدر مجرد دوبله فارسی

25,369بازدید


سریال ژاپنی پدر مجرد (سویی چی) که در سال ۱۳۶۴ از شبکه یک پخش شد یکی از پرطرفدارترین و نوستالژیک ترین سریال های تلویزیون بود. با دوبله استثنایی زنده یاد عزت الله مقبلی، جلال مقامی و زهره شکوفنده.

این سریال ژاپنی در زمان پخش خود در ابتدای دهه شصت و سال های آغازین پس از انقلاب، با فضای درام اجتماعی و تِم به شدت احساسی و خانوادگی خود، در عمق جان خانواده‌های ایرانی جای گرفت.
شاید از دیدگاه فنی و هنری و در مقایسه با شرایط سرشار از فناوری امروز، این مجموعه حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما بی‌شک با یادآوری خاطرات تلخ و شیرین برای مخاطبان دیروز صداوسیما، اشکها و لبخندهای زیادی را در برابر قاب چهارگوش تلویزیون به تصویر خواهد کشید. خاطراتی از قبیل حضور عزیزانی که آن زمان بودند و حالا نیستند… شیطنت‌های بچه‌گانه هنگام تماشای سریال… دعواهای کودکانه خواهران و برادرانی که اکنون مادران و پدران این مرز و بوم هستند… و یا قطع برنامه و اعلام اخبار از جبهه‌های جنگ، اعلام وضعیت قرمز و خطر حمله هوایی و قطع برق و… از جوانان و نوجوانان عزیز می‌خواهم که پدران و مادرانشان را در هر رده و پست و مقامی که هستند، از پخش این سریال که اولین بازپخش آن طی سی و چند سال گذشته به شمار می‌رود آگاه سازند. بی‌انصافی است اگر از نقش‌آفرینی هنرمندانه عزیزان واحد دوبله سیما، آقای «جلال مقامی»، صداپیشه نقش پدر مجرد و خانم «زهره شکوفنده»، صداپیشه نقش پسر بچه سازنده محور اصلی داستان (شویی‌چی) یاد نکنیم.

نسخه ی دوبله قدیمی فارسی این سریال در ۵ قسمت تقدیم می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. بخاطر سریال پدر مجرد خیلی سپاسگذارم . سالها بود که دنبال این سریال بودم . در ضمن بنده صدای اقای مقبلی را در این سریال نیافتم . اگر منظورتان صدای مرد صاحب خانه ی شویچی ست ، دوبلر ایشان ، زنده یاد اصغر افضلی ست .

  2. سلام مدیر عزبزم واقعا دمت گرم از این از سایت پراز خاطره اگه میشه کامل این سریال بزارید چون کشور ژاپن هیچ نمیاد ۵ قسمت بسازه امیدواریم کامل را بزاید باتشکر ۴۰ قسمت هست

  3. سلام لطفا”سریال ژاپنی چنگیزخان که قبلا”ازشبکه ۱پخش شده است درآرشیو خودقراردهیداین سریال یک سریال زیبای تاریخی است که زندگینامه چنگیزخان مغول راروایت می کندضمنا”ازسایت وسریالهای برترخارجی شمامتشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.