آموزش وردپرس

سریال گیوم تل دوبله فارسی

76,276بازدید

capture

سریال زیبا و دیدنی گیوم‌تل (عنوان رایج در فرانسه و ایران) که نام دیگرش در بعضی کشورها کمان پولادی است، یک مجموعهٔ تلویزیونی ساخت سه کشور فرانسه، بریتانیا و آمریکا است که در سال ۱۹۸۷ پخش گردید و ۱۵ سال بعد در سال ۱۳۸۱ به روی آنتن شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت. این مجموعه توسط استیون نورث و ریجارد شلنزینگر برای شرکت رابرت هالمی با همکاری شبکهٔ تلویزیونی FR3 تهیه شد و به طور کامل در مکانی در فرانسه فیلم‌برداری گردید. نقش اصلی «ویلیام تل» را «ویل لیمن» ایفا می‌کند و «لانا بارون»، «نیک بریمبل» و «جرمی کلاید» از دیگر بازیگران نقش‌های اصلی این سریال هستند.

این مجموعه ماجراجویی‌های ویلیام تل که در قرن چهاردهم، در سوئیس رخ داده را پی می‌گیرد. تل در برابر خودکامگی‌های هرمان گسلر فرمانروای ایالت اوری برمی‌خیزد و همانند رابین‌هود به هواخواهی از ستمدیدگان شورش می‌کند. هرمان گسلر هم با گروگان گرفتن پسر گیوم‌تل تلاش می‌کند او را به نبردی رو در رو بکشاند…

برای اولین بار در اینترنت این سریال زیبا با کیفیت بالا و دوبله فارسی و در ۲۹ قسمت کامل تقدیم هموطنان می شود. با تشکر از سایت سنتی ها برای توزیع این سریال.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون یه سوالی دارم چرا سریال های قدیمی دخترشاه پریان و مرد شش میلیون دلاری رو تهیه نمیکنید تا تو سایت بزارید این سریالها طرفداران زیادی داره

  2. خیلی خیلی ممنون

  3. با سلام و خسته نباشید لطفا سریال ماموران آبی پوش و ماموران پلیس ، کارآگاه درک ، کارتون غوغا در جزیره متروک و مسافر کوچولو را گیر بیارید و تو سایت بزارید . تشکر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.