آموزش وردپرس

فیلم برف های کلیمانجارو (دوبله فارسی)

37,501بازدید

Capture

فیلم شناخته شده و بسیار زیبای برف‌های کلیمانجارو یک فیلم تکنی کالر آمریکایی به کارگردانی هنری کینگ است که در سال ۱۹۵۲ منتشر شد. این فیلم بر اساس داستان کوتاهی به همین نام نوشته ارنست همینگوی ساخته شده است. کارگردانی ماهرانه کینگ ، فیلمبرداری استادانه لئون شامروی ، بازی بزرگان آن روزهای سینما و داستان جذاب و فوق العاده برفهای کلیمانجارو ؛ موجب شد زمانی که فیلم به پرده سینماها راه پیدا کرد، آنچنان مورد استقبال مردم قرار گیرد که باعث تعجب خود تهیه کننده فیلم یعنی داریل زانوک گردد. این فیلم حتی آنقدر برای بینندگان سینما جذاب شد که خیل عظیمی از توریستهای جهان را برای دیدن کوه کلینمانجارو راهی آفریقا نمود. بطوری که تحولی عظیم در صنعت گردشگری کشور تانزانیا بوجود آورد.
فیلم برفهای کلیمانجارو یکی از معروفترین فیلمهای ژانر اقتباسی در تاریخ محسوب می شود.

همینگوی در داستان برف‌های کیلیمانجارو درد و رنج مردی زخمی به نام هری را که پایش قانقاریا گرفته شرح داده‌است. او در این داستان دردهای مادی و معنوی هری را به تصویر کشیده و خاطرات گذشته‌اش را در لحظه‌های رهایی از درد بیان کرده‌است. این داستان تلفیقی از دردمندی آدمی و بی رحمی طبیعت است.

بازیگران: گریگوری پک, اوا گاردنر, سوزان هیوارد

دوبلورها: گریگوری پک / هری(منوچهر اسماعیلی)، اوا گاردنر / سینتیا(ژاله کاظمی)، سوزان هیوارد / هلن(رفعت هاشم پور)، لئو کارول / بیل(ایرج رضائی)، هیلیگاردنف / کنتس لیز(معصومه فرخنده مال)

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۲۵ نظر

  1. مرسی . متشکرم . ممنون

  2. سلام.
    خیلی از لطفتون ممنونم.
    ولی فیلم برفهای کلیمانجارو رو نمیشه دانلود کرد.
    ارور میده.

  3. سلام لینک دانلود از ایران!!

  4. اقای مدیر اصلا جواب نمی دی که سریال دربرابر اینده رو تو ارشیوتون هست یانه لطفا جواب بدید اخه من فقط زبان اصلیشو گیر اوردم اگه یه همت مضاعفی کنید سریال واسه دانلود بزارید ممنون میشم……..

  5. سلام دوست عزیز متاسفانه دوبله ی این سریال رو موجود نداریم.

  6. با سلام لطفا سریال شینگن را هم برای دانلود بذارید با سپاس فراوان

  7. با سلام
    فیلم صبحانه در تیفانی و زنده باد زاپاتا (الیا کازان) را اگه دارید محبت کنید روی سایت قرار بدید.

  8. نه تونستیم تماشا کنیم نه دانلود در هر صورت ممنونیم

  9. با سلام من چند تا سریال معرفی میکنم اگه توی ارشیوتون موجود بود لطفا بگذارید
    شمال شصت- افسانه زاگالا- تغیب طولانی- گیوم تل- کمیسر و رکس- خانواده کمبل – پزشک دهکده- مشکی اسب سیاه- سفر به نارنیا- مدیر کل-

  10. قای مدیر سلام

    من فیلم چه کسی لیبتی والانس را دیدم متسفانه این فیلم دوبله جدید شده است

    جاوین و ایرج دوستار یک زوج خاطرانگیز بودند صدای چنگیز جلیلوند یرای جاوین مناسب نیست

    واز شما مدیر محترم یک سوال دارم چرا دوبله ها چندین با ر به زبان اصلی بر کی گردد

    تشکر برای زحمات شما
    بهروز
    سوئد

  11. .ممنون ازشما. دوبله شده eyes wide shutمرحمت کنید

  12. سلام دوست عزیز علی اکبر، مشکلی در پخش و دانلود نداریم میشه دوباره تلاش کنید ممنون.
    آقا بهروز حق با شماست دوبله اصلیش دستمون رسید میزاریم.

  13. نه میشه آنلاین دید نه میشه دانلود کرد وسطش قطع میشه من سرعت نتم عالیه لطفا لینک های قوی و سالم بذارین که وقت ملت هدر نره خیلی ممنون

  14. وقت رو شما هدر میدین که دقت و دانش ندارید!! نتیجه ی استفاده از فیلتر شکن قطع وصل شدن هست. لینک دانلود از ایران موجوده! تا چیزی رو یاد نگرفتید نظر ندید وقت ما هم گرفته نشه!!

  15. اتفاقا بنده از فیلتر شکن استفاده نکردم زمان دانلود و دو بار تا وسطش رفت و قطع شد . حیف ترافیک اینترنتم که به خاطر اعتماد به سایت شما هدر رفت.برخوردتون هم خیلی بده

  16. همون طور که گفتم نیاز به دانش دارید!! پرچم کنار اسمتون در نظر قبلی آمریکا بوده که نشون میده از فیلترشکن استفاده می کردید! وگرنه اصلا پخش آنلاینِ این فیلم امکان پذیر نیست از ایران، ولی الان بدون فیلتر شکن هستید که پرچم ایران رو نشون میده، ولی اگر حرف شما درست بود یعنی در کمتر از ۲۴ ساعت شبانه از آمریکا اومدید ایران!!! حیف ترافیکِ دانلود سایت ما برای شما!!

  17. سلام
    لطفا اگه فیلم روزی روزگاری در امریکا نسخه ۲۵۱ دقیقه ایشو دارین برای دانلود بزارین
    باتشکر

  18. جوانان اگر با دانلود منیجر دانلود می نماید و اگر قطع شد یک کلیک راست بنمااید بر روی موس و بروید قسمت ( رفرش دانلود ادرس )منتظر بمانید خودش درست میشود اقای مدیر سایت گاهی احتمال هست دانلود فایل قطع بشود

  19. اقای مدیر جان خودت سریال زیبای رکس هم المانی و هم ایتالیایی را میگذاری بروی سایت

  20. با سلام ، من ساکن امریکا هستم فیلم برف های کلیمانجارو رو بصورت انلانین دیدم ، ولی میخواستم فایلشو رو هم داشته باشم که متاسفانه مشکل تازه ای بوجود آمده و آن اینکه بر روی لینک دانلود ( سبز رنگ) که زده میشه باز میره رو پخش آنلاین بعضی از فیام ها این مشکل رو دارند مثل روبی جنتری و وارلاک . در خاتمه از شما به خاطر آپلود فیلم های ارزشمند کلاسیک تشکر می کنم و در خواست می کنم که فیلم زنگ ها برای که بصدا در می آید رو هم در سایت قرار بدهید.

  21. سلام ماندانای عزیز ممنون از شما. روی گزینه ی دانلود راست کلیک و سپس از منوی باز شده ذخیره را انتخاب کنید تا دانلود انجام شود.

  22. درود و خسته نباشید

    لینک دانلود از ایران را نمی توان به IDM داد (در واقع با کپی لینک، صفحه دانلود به لیست دانلودها اضافه میشود و نه خود فایل). دانلود از طریق browser هم به دلیل سرعت پایین و قطعی مکرر در ایران عاقلانه نیست. لطفا راهنمایی کنید.

  23. من از ایرانم چرا پرچم خودم نیس فیلتر شکن هم ندارم که

  24. سلام خیلی خیلی ممنون هم دانلود میشه هم پخش .فقط یه اشکال داره اونم اینه که اولا چرا کامل دوبله نیست مانند بقیه فیلمها دوم اینکه چرا برای قسمتهایی که زبان اصلی پخش میشه زیرنویس نداره در هر صورت خسته نباشید خیلی عالیه

  25. سلام ممنون از شما متاسفانه زیرنویس فارسی ش رو پیدا نکردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.