آموزش وردپرس

مستند روزی که زمان ایستاد (پشت صحنه مدار صفر درجه) – کامل

8,157بازدید

Capture

مستند «مدار صفر درجه» به کارگردانی روناک جعفری و تهیهکنندگی ناهید دل آگاه با عنوان «روزی که زمان ایستاد» در سه قسمت از شبکه مستند سیما پخش شد. این مستند که در قالب «یک فیلم، یک تجربه» تولید شده، مراحل ساخت سریال «مدار صفر درجه» را به تصویر میکشد و در آن با بازیگران اصلی سریال همچون شهاب حسینی، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه نصیری، پیام دهکردی و پیرداغر (هنرمند لبنانی) گفتگو شده است.

همچنین با گروه موسیقی که شامل آهنگساز و خواننده سریال «مدار صفر درجه» افرادی مانند فردین خلعتبری و علیرضا قربانی، بهرام زند، مدیر دوبلاژ سریال «مدار صفر درجه» و نیز تصویربردار سریال «مدار صفر درجه» مرتضی پورصمدی هم گفتگو شده است.
بخش ویژهای از این مستند نیز به سخنان حسن فتحی، کارگردان مدار صفر درجه و خانم ناتالی متی، بازیگر اثر در پاریس اختصاص دارد.

برای اولین بار در نت این مستند زیبا به صورت کامل در سه قسمت از نوستالژیک تی وی تقدیم شما می شود.

برای دیدن قسمت های دیگر در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت ۱

download-icon-Taktemp (6)

یک نظر

  1. فرشته عقیلی نژاد

    باسلام خدمت مدیر وب سایت نوستالژی تی وی شما مستند روزیکه زمان ایستاد که از شبکه مستند ایران راکه درمورد ازاریهودیان در اروپا به اسم مدارصفر درجه پخش شد دروب سایتتان قرار دادید ومن هم انرا دیدم ازشما تشکر میکنم واما یک خواهش خواهش من از شمااین است که شبکه فارسی زبان بی بی سی مدتی قبل مستندی باعنوان تاریخ قوم یهود بادوبله فارسی را پخش کرد من از شما خواهشمندم حتی المقرورشما بتوانید این مستند را تهیه کرده ودر وب سایتتان قرار دهید که من از شما بی نهایت متشکرم.فرشته عقیلی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.