آموزش وردپرس

کارتون لوک خوش شانس – کامل (دوبله فارسی)

45,921بازدید

لوک خوش‌شانس یک داستان مصور فرانسوی-بلژیکی ساخته موریس دو بور است. رنه گوسینی بهترین دوران این کمیک استریپ را نوشت. داستان در غرب وحشی می‌گذرد و دربارهٔ گاوچرانی به نام لوک خوش‌شانس یا همان مردی که سریع‌تر از سایه‌اش هفت‌تیر می‌کشد و در غرب وحشی عدالت برقرار می‌کرد. نام این داستان مصور در دوبله‌های فارسی پیشین لوک بی‌باک نامیده می‌شد. در سال ۱۹۸۳ کمپانی هانا-باربرا با همکاری موریس، اولین مجموعه پویانمایی لوک خوش‌شانس را در ۲۶ قسمت تهیه کرد. پس از آن در سال ۱۹۹۱ بیست و شش قسمت دیگر هم توسط همین کمپانی ارائه شد که مانند سری اول، تجربه موفقیت‌آمیزی برای هانا-باربرا بود.
داستان این کارتون درباره یک کابوی خوش شانس است که با اسب و سگ خود به جاهای مختلفی مسافرت می کند و با تکیه بر سرعت دست خود در تیر اندازی و البته شانس جلوی خیلی از خلافها را می گیرد و تبهکاران غرب وحشی را به دام قانون گرفتار می کند.
در هر قسمت از کارتون لوک خوش شانس ماجرایی رخ می دهد و لوک سعی می کند مبارزه ای را بر علیه چند خلافکار آغاز کند .

مهمترین دشمن لوک برادران دالتون هستند که به عنوان شخصیتهای شناخته شده این کارتون محسوب می شوند. جالب ترین قسمت این کارتون قسمتی است که در آن برادران دالتون به مدت یک ماه مورد آزمایش قرار میگیرند که اگر در این یک ماه خلافی مرتکب نشوند برای همیشه آزاد می گردند.
مدیر دوبلاژ (سری اول): خسرو خسروشاهی، مدیران دوبلاژ (سری‌های بعدی): عباس نباتی، منوچهر والی‌زاده و محمد عبادی
لوک: منوچهر والی‌زاده، جالی: حسین عرفانی (و در قسمت‌های اخیر صادق ماهرو)، بوشوِگ: محمد عبادی، آوریل: حسین معمارزاده، جو: اکبر منانی (در برخی قسمت‌ها ناصر احمدی)، سایر گویندگان: پرویز ربیعی، اسفندیار مهرتاش

این کارتون خاطره انگیز برای اولین بار در اینترنت با کیفیت عالی در ۱۱ قسمت و دوبله فارسی تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

یک نظر

  1. باسلام . لطفا کارتون های دژ فضایی ، شهرفضایی ،اسپید باگی ، افسانه زورو ، جزیره دایناسورها ، کارتون ماسک (همان ماشین های پرنده که در آن یک پسر بچه یک روباتی به اسم تیبا داشت که تبدیل به موتور سیکلت می شد) ، روبات های تبدیل شونده ، اردک پر طلا (کامل) ، داستان های دانی ، اژدهای سبز (تابالوگاه) مسافر کوچولو ، افسانه توشیشان ، مگامن ، گوش مروارید (کامل) ، کشتی پرنده یا همان کشتی فضایی ، میشل استروگف ، کار و اندیشه ، پسر کوهستان (نسخه کامل و با کیفیت) ، سارا کرو و سرنوشت داناسورها را در آدرس نوستالوژیک تی وی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.