آموزش وردپرس

فیلم پاگنده در هنگ کنگ (دوبله فارسی)

40,213بازدید

malabar-explose-a-hong-kong_346461_8428

پاگنده در هنگ کنگ که با نام پاگنده به شرق می‌رود هم شناخته می‌شود، فیلمی در سبک کمدی و جنایی به کارگردانی استنو است که در سال ۱۹۷۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به باد اسپنسر، رابرت وبر، رناتو اسکارپا، آل لتیری و انزو کنوله اشاره کرد. این فیلم دومین فیلم از چهارگانه پاگنده است.

داستان فیلم درباره کاپیتان ریتسو است که در پی دستگیری پاسترونی عامل مافیا و توزیع کننده مواد مخدر در ناپل است. ساما کاردون مامور اعزامی اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا از ریستو میخواهد با او همکاری کند. از طرف دیگر فرانک بارلا از تبهکاران آمریکا نیز به ناپل میآید. پاسترونی کشته میشود و ریتسو برای به دست آوردن سر نخ قاتل او که در واقع خبر چین و مامور ویژه مافیاست به بانکوک و هنگ کنگ میرود.

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. سلام کارتون عالیه
    لطف کنید فیلم های بیشتری برای دانلود قرار بدین مخصوصا ژانر طنز واینکه فبلم های دهه نود میلادی هم بذارید همش دهه شصت و هفتاد میلادی یا قبل تر نباشه
    و فیلم هایی نباشه که قبلا از تلویزیون ایران پخش شده باشن . ممنون

  2. سلام
    فیلم بالا را بیش از چند بار دیدم (حتی در زمانهای نه خیلی دور بر روی پرده سینما) و حداقل دوبار هم دانلود .اما علت این پست تشکر از مدیر یا ادمین سایت بجهت قرار دادن کیفیت تقریبا خوب فیلم هست کلا یکی از ضعفهای نوستالژی تی وی (بنظر حقیر) نداشتن کیفیت هست این واضح و روشنه که عزیزانی فیلمها را با حجم پایین میخواهند ونظرشان محترم اما حدود یک سالی هست که بعضی از سایتها متوجه نیاز بعضی کاربران به کیفیت عالی شده اند و الان داره سایتها بسوی کیفیتهای ارژینال با روشهای متفاوت هستند یکی میگه ریلیز دیگری ریماکس …با حجم بالای ۲۰ گیگ .حال از مدیر گرام درخواست میکنم مثل اکثر سایتها در صورتیکه برایشان امکان دارد یک فیلم .و یا یک سریال را حداقل در دو کیفیت ۴۸۰ . ۱۰۸۰ قرار بدهند تا نیاز تمام کاربران براورده شود . با ارزوی سلامتی و موفقیت بیش از بیش .
    شهرام از شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.