آموزش وردپرس

فیلم ژاندارک ۱۹۴۸ (دوبله فارسی)

38,347بازدید

Capture

فیلم بسیار زیبا و کلاسیک ژاندارک فیلمی حماسی درام تاریخی و ۱۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی ویکتور فلمینگ و با بازی اینگرید برگمن محصول سال ۱۹۴۸ کشور ایالات متحده است. نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن – اینگرید برگمن، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – خوزه فرر، برنده جایزه اسکار بهترین طراحی لباس (رنگی) – دوروتی جیکنس و باربارا کارینسکا، برنده جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری (رنگی) – جوزف ولنتاین ویلیام وی. اسکال و وینتون هاچ، نامزد جایزه اسکار بهترین تدوین فیلم – فرانک سالیوان، نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی هنری (رنگی)، نامزد جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم – هوگو فریدهوفر

خلاصه داستان: داستان فیلم درباره دوشیزه اورلئان است که در اخرین نبرد خود نیروهای فرانسه را علیه فوای انگلیس رهبری میکند و …..

بازیگران: اینگرید برگمن, آلن نِیپی‌یر

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود. متاسفانه دوبله این فیلم به صورت ناقص است و در بخش های از آن دوبله وجود ندارد.

download-icon-Taktemp (6)

۶ نظر

  1. از بس این فیلم سانسور بوده دیگه چیزی از صدای قبلی فیلم باقی نمونده که بشود بر روی فیلمهای با کیفیت امروزی و بدون سانسور میکس کرد واقعا صدا و سیما یا هر نهاد دیگری که فیلمها را سانسور میکرده باید خجالت بکشند زیرا که با دیدن فیلمهای اصلی و بدون سانسور تنها نکته ای که به ذهن بینندگان می رسد توهین به شعور مخاطبین هست آخه من نمیدانم این فیلم چه نکته بدی داشته که مدام سانسور میکردند به نظر من هرجا در این فیلم نام پادشاه فرانسه گفته میشده سانسور میکردند! آخه اسم شاه هم باید سانسور بشه! پس لطفا تخت جمشید را هم خراب کنند شاهنامه را هم آتش بزنند تا ملت به یاد شاه و پادشاهی نیفتند!
    نکته مهمتر اینکه این فیلم ناقص هست و پایان فیلم مشخص نمی شه! کاش مدیر سایت یک بار دیگر این فیلم را باز بینی میکرد که چرا قسمت آخر فیلم یعنی زمانی که ژاندارک را به آتش میکشند وجود ندارد!

  2. سلام بله بهداد جان حق با شماست متاسفانه ۱۰ دقیقه پایانی موجود نیست مجبوریم نسخه اصلی رو بزاریم.

  3. منوچهر سعیدی

    فیلم جالب و دیدنی ژانداک متاسفانه ۸۰٪ آن به زبان اصلی بود .چرا و به چه علت نمیدانم آگر توضیحی بدهید
    خوشحال میشوم. موفق و پایدار باشید

  4. filme jhandark besh az 80% an be zabane asli bood

  5. سلام متاسفانه نسخه ای که داشتیم به این صورت بوده.

  6. حرف ندارید دمتون گرم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.