آموزش وردپرس

کارتون تارا کره اسب قهرمان – کامل (دوبله فارسی)

52,031بازدید

Capture

این کارتون زیبا بر اساس سری کتاب‌هایی با عنوان The Silver Brumby نوشتۀ Elyne Mitchell که از سال ۱۹۵۸ چاپ آنها آغاز شد، برای گروه سنی نوجوان تولید شده است. یک سال قبل از اینکه اولین قسمت مجموعۀ انیمیشنی آن آماده شود، یعنی در ۱۹۹۳ یک فیلم سینمایی با بازی «راسل کرو» هنرپیشۀ مشهور با نام The Silver Stallion: King of the Wild ساخته شد.

تارا، کره اسب قهرمانی است که همیشه برای محافظت از گلّه آماده است و همۀ اسبهای گله روی کمک او حساب می‌کنند.شکارچیان زیادی برای تصاحب گلّۀ آنها به آن منطقه در کوه‌های استرالیا می‌تازند و هر روز ترس و دلهره را به میان حیوانات می‌پراکَنند، اما تارا باید تیزپا تر از اسبان آنها باشد و هوش و ذکاوت خود را برای مقابله با آنها به کار بیاندازد.

این کارتون زیبا در ۳۹ قسمت کامل و دوبله فارسی تقدیم شما می شود.
برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

یک نظر

  1. با سلام و تشکر از زحمات شما برای گذاشتن کارتونهای قدیمی در سایت فقط ای کاش همه ی قسمتهای یک کارتون رو در یک صفحه قرار میدادید چون واقعاً قرار دادن فایلها برای دانلود در دانلود منگر واقعاً وقت گیرِ در ضمن آیا براتون امکان داره کارتونهای سفید برفی شکرستان و سریال شاهزاده و گدا رو در سایت قرار بدید همچنین اگه ممکنِ قسمت ۲۲ قصه های تا به تا جوان شدن خان جون که در سایت یفیلم این قسمت وجود دارِ ولی خراب هست رو در سایتتون قرار بدید متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.