آموزش وردپرس

بازی قدیمی جنون سرعت ۳

10,822بازدید

jo

یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقات ماشین سواری حرفه ای بازی بسیار زیبای Need For Speed یا جنون سرعت است. این بازی در زمانی که منتشر شد بهترین بازی اتوموبیل رانی محسوب میشد و هنوز هم بسیاری این بازی را موفق ترین بازی ماشین سواری میدانند,در این بازی شما باید در مراحل مختلف حریفان را پشت سر بگذارید تا اتوموبیلهای جدید و قدرتمنتری برای شما باز شود. این بازی یکی از کمیابترین بازیهای قدیمی در سطح اینترنت است. برای دانلود بازی Need For Speed II در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بازی Need For Speed – III Hot Pursuit در ۲۸ سپتامبر سال ۱۹۹۸ و توسط ای ای کانادا ساخته شد، بازی جنون سرعت ۳ با گرافیک فوق العاده بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و در این بازی مناظر و درختان و زمین بازی بصورت طبیعی طراحی شده است، در این بازی شما تحت تعقیب پلیس هستید و باید آنان را از بین برده و از دست تمامی آنها با سرعت بسیار بالا فرار کنید.

برای اجرای بازی بعد از بازکردن پوشه ی فشرده شده و سپس پوشه ی بازی، فایل nfs3.exe را اجرا کنید. منتظر نسخه ی بعدی باشید و از بازگشت به دوران کودکی لذت ببرید.

download-icon-Taktemp (6)

۸ نظر

  1. بازیها رو متاسفانه با سیستم مک (اپل) نمیشه باز کرد، آیا راه حلی هست؟ سپاس

  2. سلام متاسفانه رو اپل نصب نمیشه.

  3. با درود بر شما مدیر سایت.سایتتون واقعا عالیست.ولی خیلی دوس داشتم این بازی جنون سرعتو به یاد گذشته دانلود کنم ولی تا حدود نود درصدش دانلود میشه بعدش متوقف میشه .لطفا به این مورد رسیدگی کنین با سپاس فراوان

  4. سلام بر شما چک کردیم مشکل نداشت دوباره تلاش کنید.

  5. سلام داداشم ممنونم ازت سایت خوبیه ممنون به سایت منم سر بزنی خوشحال میشم

  6. سلام برای اندروید هم دارید؟

  7. سلام
    روزتون بخیر
    ظاهرا فیل منقضی شده در سایت میزبان

  8. سلام ممنون ازشما تصحیح میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.