آموزش وردپرس

تله تئاتر مرگ دستفروش ۱۳۸۴ – کامل

14,770بازدید

Capture

مرگ فروشنده (دستفروش)، شناخته‌شده‌ترین نمایش‌نامهٔ آرتور میلر است که در ۱۹۴۹ منتشر شد و جایزه پولیتزر نمایش‌نامه و جایزه تونی بهترین نمایش‌نامه را برای او به ارمغان آورد. این نمایش‌نامه اگرچه ظرف شش هفته در بهار ۱۹۴۸ نوشته شد، اما ده سال ذهن میلر را سرگرم خود کرده بود.

خلاصه داستان: ویلی حدودا شصت و چند ساله پس از یک سفر کار ناموفق به خانه اش در نیویورک بازگشته. ویلی با همسرش لیندا مشغول صحبت می شود و مشخص می شود که زندگی مشقت باری دارد. به نظر می رسد که حافظه ویلی دچار مشکل شده، گاهی خود را در گذشته و در خاطراتش تصور می کند و بدتر از همه اینکه با خودش صحبت می کند. ویلی از اینکه پسر بزرگش بیف در کارش موفق نیست ناراضی است. بیف و هپی با هم مشغول صحبت می شوند و ناراحتی خود را از زوال عقلی پدرشان ابراز می کنند. هر دو از وضعیت شغلیشان ناراضی هستند و ایده خرید یک مزرعه در غرب را در ذهنشان می پرورانند. ویلی…

اکبر زنجانپور کارگردان هنری، حسین فردرو کارگردان تلویزیونی، عباس رضایی میرقائد تهیه کننده، ناهید مسلمی راد طراح صحنه و لباس و عطاءالله نوریان مترجم این تله تئاتر هستند. در این تله تئاتر بازیگرانی همچون اکبر زنجانپور، سهیلا رضوی، عسگر قدس، فرخ نعمتی، فرزین صابونی، حافظ آهی، امیررضا دلاوری، نورالدین حیدری، داریوش اسقایی و مارینا مقدم بازی می کنند.

این تله تئاتر برای اولین بار با کیفیت بالا در ۳ قسمت از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. سلام
    این سایت فوق العاده ست. ممنون از ایده جالبتان.
    قسمت سوم تاتر تلویزیونی “مرگ دستفروش” رو ندارید؟
    با سپاس

  2. سلام ما اینجا سه قسمت گذاشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.