آموزش وردپرس

سریال آپارتمان ۱۳۷۱

49,336بازدید

app

آپارتمان نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «اصغر هاشمی» است که طی سال‌های ۱۳۷۲-۱۳۷۱ تولید و از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

خلاصه داستان: یک پزشک و یک پرستار، علاوه بر آنکه در یک بیمارستان همکار هستند، در یک مجتمع مسکونی در همسایگی هم زندگی می‌کنند و اندکی بعد، تصمیم می‌گیرند با یکدیگر ازدواج کنند. در شب عروسی، داماد در مراسم حاضر نمی‌شود و این موضوع، علاوه بر نگرانی و اضطراب، زمینه‌ساز بروز اختلاف و سوءتفاهم میان دو خانواده نیز می‌گردد. مشکلات بوجود آمده، بهانه‌ای برای نزدیک شدن به روابط خانوادگی سایر ساکنان مجتمع مسکونی و همسایگان می‌شود. در سیر موازی ماجراها، وقایع مجزا و طنزآمیزی از روابط افراد و خانواده‌های ساکن در مجتمع به تصویر کشیده می‌شود….

بازیگران: جمشید اسماعیل‌خانی, پرویز پرستویی, حمیده خیرآبادی, افسانه چهره‌آزاد, امین تارخ, حمید جبلی, رضا کیانیان, آتیلا پسیانی, حمید لولایی, بیوک میرزایی, رسول نجفیان, نیکو خردمند, پرویز شاهین‌خو, فاطمه طاهری

برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۱۳ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. با سلام. اگه میشه سریال زیبای دبیرستان خضراء را برا دانلود بزاریدلطفا جواب بدید برای چندمین بار است که درخواست این سریال را میدم با تشکر از سایت خوبتون.

  2. جای سریال کاراگاه علوی خالیه…
    نه خسته.

  3. سلام لطفا سریال ایرانی همسفر رو بزارید سریالی درباره ی طلاق هست با بازی سمیرا سیاح ..ممنون میشم جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.