آموزش وردپرس

سریال مزد ترس ۱۳۷۲

54,135بازدید

Capture
حمید تمجیدی این سریال پلیسی را در سال ۱۳۷۲ ساخت. ساختار عجیب مزد ترس در همان قسمت های اول، مخاطب را میخکوب می کرد. سریال مزد ترس با استقبال کم نظیری مواجه شد و به همین دلیل سری دوم آن یعنی بازی با مرگ ساخته شد.

سروان ناصرمحمدی با بازی عبدالرضا اکبری، درگیر پرونده ای می شد که ضدقهرمان آن مهران با بازی احمد فخر، یک قاتل هوشمند و همه فن حریف بود. تمجیدی در مزد ترس، قالب متداول پلیس پاستوریزه و اتوکشیده را شکست. ناصرمحمدی، خانواده ای داشت و با زنش مریم و دخترش زندگی می کرد. یک زندگی معمولی یک خانواده متوسط ایرانی در دهه ۷۰ که کار و زندگی اش با هم تداخل پیدا کرده بود.

پرونده سروان ناصر محمدی و دو سریالش در همان سال ۷۵ و بعد از پایان بازی با مرگ بسته شد اما تمجیدی توانست هم مسیر نویی در قصه گویی باز کند و هم عبدالرضا اکبری را که یکی از درخشان ترین بازی هایش را انجام داده بود به یکی از ستارگان دهه ۷۰ بدل کند.

بازیگران : عبدالرضا اکبری, فریبرز عرب نیا, اسماعیل مهرابی, حمیده خیرابادی

این سریال زیبا در ۴ قسمت ۲ ساعته (۱۰ قسمت) و با کیفیت عالی برای اولین بار در اینترنت تقدیم هموطنان عزیز میشود. پخش دوم این سریال را از اینجا تماشا کنید.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳۱ نظر

  1. دستتون دارد نکنه دمتون گرم

  2. دستتون درد نکنه.خیلی دلم میخواست این سریال رو دوباره ببینم،اما اسمش اصلا یادم نمیومد.تنها چیزی که ازش یادمه این بود که بعضی صحنه هاش خیلی دلهره آور و ترسناک بودو خیلی متفاوت با سریالهای ایرانی معمول.اون موقع ۱۲-۱۳ سالمون بود اینو میدیدم! یادمه یه صحنش بود که رفتن پزشک قانونی یه جسد سوخته رو شناسایی کنن چقدر ترسناک بود برا اون سن و سال و مدتها این صحنه رو اعصابم مونده بود ! lol

  3. با سلام خدمت شما و ممنون بابت این سریال دو تا خواهش داشتم ازتون اول اینکه قسمتهای بعدی رو زودتر بزارین و دوم اینکه سریال روزی عقابی رو هم در سایت قرار بدین خواهش میکنم ازتون

  4. ممنون برای این سریال

  5. تشکر از این سریال لطفا قسمت های دیگه رو هم آ پلود کنید
    تشکر

  6. با سلام خدمت شما مدیر سایت از شما می خواستم سری دوم سریال مزد ترس همان بازی با مرگ را بی زحمت تو سایت قرار بدهید

  7. سلام
    عالی بود فقط لطف کنید قسمت های دوم به بعد رو هم بزارید لینکش رو.ممنونم از سایت خوبتون.

  8. سلام .خسته نباشید از مدیر سایت سوالی داشتم چرا سری دوم سریال مزد ترس همان بازی با مرگ را برای دانلود قرار نمی دهد

  9. محمدمهدی مصطفوی

    خیلی تو اینترنت برای دانلود این سریال گشتم از اینکه این سریال جذاب را برای دانلود گذاشتید از شما عزیزان کمال تشکر را دارم.

  10. سلام
    میخواستم بدونم سری دوم این سریال رو هم برای دانلود قرار میدین؟

  11. سلام واقعا ازتون ممنونم بابت سریال مزد ترس..تو رو خدا سری دوم سریال مزد ترس که همون باز با مرگ هست رو هم بزارید ما مشتاقانه منتظریم خواهش میکنم زودتر بزارید سریال رو…با تشکر از سایت خوبتون

  12. با سلام و خسته نباشید بابت سریال ها و فیلم های سینمایی به یادماندیتان لطفا سریال بازی با مرگ (سری دوم مزد ترس) را پخش کنید.

  13. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما که واقعا برای این سایت زحمت کشیدید.میخواستم بدونم چرا سریال بازی با مرگ(مزد ترس ۲)را نمیزارید واسه دانلود مگه تو آرشیوتون ندارید.من عاجزانه ازتون میخوام این فیلمو برا دانلود بزارین و منتظر جواب پیام هستم.با تشکر فراوان.

  14. ممنون از سایت بسیار خوبتون .تو رو خدا سری دوم این فیلم زیبا رو برای دانلود بزارید .با تشکر

  15. با سپاس فراوان از شما به خاطر این سایت بی نظیرتون .چرا سری دوم مزد ترس رو برای دانلود نمیزارید.من بی صبرانه منتظره سری دوم این فیلم زیبا هستم.

  16. ba salam va khaste nabashid.motaajebam az inike javabi be dostan nemidid aksaran khahesh kardan seri 2 ro ham upload konid

  17. سلام دوست عزیز ما قبلا هم به صورت تک به تک پاسخ دادیم به صورت ایمیل
    قسمت دو هنوز موجود نیست
    تهیه شد حتما میزاریم

  18. سلام ممنونم حالا شد.اگه زمان خاصی پیش بینی میکنید که امکان دسترسی شما وآپلود کردنش باشه ممنون میشم اعلام کنید ادمین جان.با تشکرازشما

  19. واقعا فدایی دارین به خاطر سایتتون.میشه بگید کی سری دوم رو برای دانلود میزارید؟من خیلی وقته منتظره سری دومم.

  20. حرف ندارید. عالیه

  21. سلام
    من وقتی دانلود میکنم پخش نمیشه نه با مدیا پلیر و نه با کی ام پلیر مشکل چیه خواهشا راهنمایی کنید

  22. سلام بر شما
    چون ناقص دانلود شدن

  23. چرا نمیتونم کامل دانلود کنم این پنجمین باری که دانلود میکنم ولی ناقص دانلود میشه..

  24. با تشکر و عرض خسته نباشید خدمت شما بزرگوار. سایت بسیار بسیار خوبی دارید و من واقعا از این سریال لذت بردم و بی صبرانه منتظر قسمت دو این سریال هستم (بازی با مرگ). امیدوارم در ادامه راه همچنان موفق و پیروز باشید.

  25. سلام
    تورو خدا …. بی صبرانه منتظر بازی با مرگ هستیم!!!

    موفق باشید

  26. با سلام خدمت شما مدیر سایت , از شما می خواستم در صورت امکان سری دوم سریال مزد ترس همان بازی با مرگ را بی زحمت تو سایت قرار بدهید.با تشکر

  27. دستتون درد نکنه…اما سری دوم رو هم بذارید لطفا

  28. با سلام .مارو کشتی .سری دومو بزار دیگه

  29. سلام بالاخره سری دوم سریال مزدترس با نام بازی با مرگ اضافه شد..
    به سایت ما مراجعه و لینک را از همین نوشته پیدا کنید.

  30. سپاس فروان، دوست عزیر

  31. خیلی میخامت