آموزش وردپرس

سریال نقطه چین ۱۳۸۲

117,812بازدید


نقطه‌چین نام مجموعه تلویزیونی است که از دی ماه ۱۳۸۲ تا مرداد ۱۳۸۳ به صورت روزانه از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.
این سریال به کارگردانی مهران مدیری و بازی خاطره انگیز رضا شفیعی‌جم در نقش بامشاد به روی آنتن رفت. در این سریال هامون هدایتی فرزند محمدرضا هدایتی برای اولین بار به جلوی دوربین رفت. هم چنین سید جواد رضویان و شقایق دهقان در قسمت پایانی این سریال حضور افتخاری داشتند.

خلاصه داستان: داستان دربارهٔ یک آپارتمان سه واحدی و ساکنان آن است. ساکن یکی از خانه‌ها، صاحبخانه آپارتمان (سعید پیردوست) در نقش آقای پیردوست و پسرش (سیامک انصاری) در نقش کوروش است که مغازه‌ای نیز در نزدیکی آن دارند. مستأجر خانه دوم یک کاراگاه به نام اردلان پشندی (نام کوتاه اردل) (با بازی مهران مدیری) است که پس از چند قسمت بازنشسته می‌شود و کارمند شرکت خصوصی می‌شود. همسر او منیژه (سحر جعفری جوزانی) است. خانه سوم، منزل باجناق اردل، بامشاد پَهن‌فر (با بازی رضا شفیعی‌جم) همسرش (با بازی سحر ولدبیگی) در نقش مُژده است.
اردل و بامشاد در شرکت منچولباف (مرکز نهادینه‌سازی چالشها و لوازم بهینه‌سازی امور فرهنگی) که متعلق به پدر زن آن‌ها (به نام دَدی Daddy یا جابری) (با بازی محمدرضا هدایتی) است با یکدیگر همکار هستند.
منیژه و مژده باهمدیگر خواهر هستند که پدر آن‌ها ددی است. همچنین کوروش بعدها با بهنوش، خواهر بامشاد (با بازی ساناز سماواتی) ازدواج می‌کند.

بازیگران: مهران مدیری, جواد رضویان, سحر زکریا, سیامک انصاری, محمدرضا هدایتی, شقایق دهقان, سحر ولدبیگی, سعید پیردوست, ساعد هدایتی, وحید مهین دوست

این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۱۱۳ قسمت کامل تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۴ نظر

  1. قسمت ۱۷ سریال نقطه چین ناقص است .

  2. قسمت ۷۱ سریال نقطه چین در سرور موجود نیست و دانلود نمیشود .

  3. سلام بر شما، قسمت ۱۷ تصحیح شد. قسمت ۷۱ در آرشیو آسیب دیده و قابل ارائه نبود.

  4. سریال صید در پی صیاد را می خواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.