آموزش وردپرس

سریال اختاپوس دوبله فارسی

48,860بازدید

سریال اختاپوس محصول سال ۱۹۸۵ ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و آلمان است که کارگردانان معروفی همچون لوئیجی پرلی و ونچینی در تولید آن اثر گذار بودند. در این سریال بازیگرانی چوم پاتریسیا میلاردت، ویتوریو مزوگیورنو و پلاچیدو نقش آفرینی می کنند.
ماجراهای این اثر قدیمی که در دهه ۸۰ میلادی ساخته شده درباره بازرس کاتانی – با گویندگی شروین قطعه ای – است که با عوامل مافیا درگیر می شود. آنها پائولا دختر کاتانی را گروگان می گیرند اما وی طی حادثه ای کشته می شود. کاتانی می کوشد مسببان مرگ دخترش را بیابد و مجازات کند. این مجموعه با سرپرستی شهلا ناظریان دوبله می شود و حسین عرفانی (تراسینی)، مهسا شرافت (پائولا)، اکبر منانی (فتی)، حمید منوچهری (فرانک)، مینو غزنوی (السه)، شراره حضرتی (کنتس)، پرویز ربیعی، امیر حکیمی، سیامک اطلسی، حسین خدادادبیگی، کریم بیانی، شیلا آژیر و علی اصغر رضایی نیک نیز در دوبله آن حضور داشته اند.

تماشای نسخه دوبله شده ی این سریال نوستالژیک و زیبا برای اولین بار در نت با کیفیت بالا و در ۳۵ قسمت کامل.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. با سلام خدمت دوست گرام
    اگه میشه قسمتهای ۲۵ و ۳۴ رو که در آرشیو ندارین اضافه کنین
    ممنون

  2. سلام ؛ یه سریالی بود در همان دهه ۶۰ یا شاید اوایل دهه ۷۰ ( شمسی) تلویزیون نشان می داد بنام “چشم عقاب ” که داستان نفوذ باند آدم کش ها به یک دستگاه دولتی است و وزیر کشور برای مقابله با آنها یکی از زبده ترین آدم کشهایی که می شناخت را استخدام می کند تا از نقشه های آنها آگاه شود ؛ حتی وقتی می فهمند که قرار است وزیر کشور ترور شود ، نقشه ای طراحی می گردد تا ترور انجام شود .

  3. سلام
    قسمت ۲۵ و ۳۴ رو تو آرشیو دارم . چجوری در دسترس تون قرار بدم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.