آموزش وردپرس

سریال امیلی در نیومن دوبله فارسی

68,197بازدید

قسمت ۲۴

download-icon-Taktemp (6)

۷ نظر

  1. salam fker knm in qsmat , 7 , moshkeli dare videosh

  2. سلام مشکل این قسمتها حل شد دوباره دانلود کنید با تشکر

  3. سناریو ها رو کامل، یعنی ۱۸۰ درجه برگردوندن و مخاطب واقعا احساس میکنه که به شعورش بدترین توهین داره صورت میگره.
    واقعا باعث شرمساری هست. متاسفم.

  4. با عرض سلام خدمت شما عزیزان و تشکر بابت زحمات بی دریغ تان ، چند ماه پیش طی ایمیلی عرض کردم در دهه ی ۷۰ یا ۸۰ یک سریال انگلیسی یا استرالیایی برای نوجوانان پخش شد که شخصیت اصلی آن یک دختر نوجوان بود که اتفاقی با یک * جن * چیزی شبیه علاء الدین خودمان آشنا می شود و به عبارتی ارباب او می شود . در تیتراژ سریال ، این به اصطلاح * جن * با حالتی شعرگونه عبارت * تو اربابی و من جنی تو * یا یک همچین چیزی رو می خوند . متاسفانه اسم سریال رو یادم نیست ، شاید دوبلور شخصیت * جن * آقای ابوالحسن تهامی‌نژاد بودند . اگر روزی جایی به اسم‌ این سریال برخوردید و یا به کل مجموعه دسترسی داشتید خوشحال میشم ما را هم‌ مطلع کنید . من که خیلی این سریال رو دوست داشتم … باز هم سپاس

  5. سلام دوست عزیزم
    اگه میشه سریال تاراج که داستان زندگی خلیل حسن خلیل هست رو بذارید سال‌های خیلی پیش از شبکه یک پخش شد

  6. سلام.متولد ۱۳۴۴هستم وازسنین کودکی پای حعبه جادویی که با اصراروگریه من وبرادرم خریده بودیم مینشستیم.یاد لحظات و ساعاتی که کارتونهای سوپرمن و…و سریالهای ایرانی بزرگترها مثل سیب تلخ،غریبه،…یا سریالهای وسترن :مزرعه ویرجنیایی (نتوانستم نسخه کامل وبی عیب این س راپیداکنم))ودوداسلحه،وده ها سریال وکارتونهای دیگر که با لذتی وصف نشدنی نگاه میکردیم.کاش میشد سریالهایی وکارتونهایی از قبل از انقلاب را پخش کنید بخصوص سریالهای وسترنی که مناسب وصحنه های غیراخلاقی ندارند وکارتونهایی مثل دارکوب که عصرها چند قسمت پشت سرهم پخش میکردند،وده ها موردمناسب دیگر مثلا مینی سریال کودکان هاکلبری فین که خیلی خوب بودند.سری سریالهای شرکت فیلم سازی (یادم رفت اسمش)که هم کارتون و فیلم و سریالهای زیبایی پخش میشد.بنظرم نوستالژیک بیشتر به قبل انقلاب مناسبتره تا دهه شصت وهفتاد.بهرحال موفق باشید.

  7. رویاهای سپید

    با سلام و خسته نباشید،چندسالی هست که ایران زندگی نمیکنم،تقریبا از دو سال پیش خواستم خودم رو سرگرم مجموعه های تلویزیونی کنم که بهشون علاقه داشتم،یا تنها سکانسی جالب از اونها در ذهنم باقی مونده(مثل مجموعه به همین سادگی با بازی غلامرضا نیکخواه و بهراد خرازی)بتونم گیر بیارم و پیدا کنم،هیچ طوری نتونستم سریال امیلی در نیومون رو پیدا کنم،و فقط موفق شدم هشت قسمت اول رو ببینم،حتی از تلوبیون هم نتونستم ببینم چون حق پخش داشت،تا اینکه خیلی خیلی اتفاقی از دو سه هفته پیش با وبسایت شما آشنا و موفق شدم تمام قسمتهای سریال امیلی در نیومون رو ببینم،بسیار ممنون و سپاسگزارم از زحماتتون،خوشحال بودنم از دیدن دوباره این سریال رو مدیون شما هستم.
    اگه امکان داره این سریالها رو هم اضافه کنید لطفا.
    به همین سادگی با بازی غلامرضا نیکخواه و بهراد خرازی
    قصه برگ و باد با بازی رضا رویگری و زویا امامی
    شیب تند با بازی حسین رفیعی
    و برنامه بیست با بازی سوسن پرور
    ازتون خواهش میکنم این مجموعه ها رو اضافه کنید،قسمتی از زندگی حال حاضر ما ایرانیا خلاصه شده در خوشیها و لذتهایی که در گذشته از تلویزیون داشتیم و همیشه از ایام قدیم از برنامه ها و سریالهاش با ذوق و شوق صحبت میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.