آموزش وردپرس

سریال شمال شصت دوبله فارسی

71,927بازدید

قسمت پنجم

download-icon-Taktemp (6)

۷ نظر

  1. من خیلی این سریال رو دوست دارم، حال و هوای سریالهای کانادایی یک چیز دیگه است. مدتها بود دلم می خواست این سریال رو دوباره ببینم. خیلی ازتون متشکرم. موفق باشید. کارتون بینظیره.

  2. سلام، مرسی از سایت خوبتون. یکی دیگه از سریالای کانادایی که تو دوره نوجوونی دیدم، سریال شهر مرزی بود. ممنون میشم این سریال رو هم بزارید. اونموقع از شبکه ۵ پخش میشد. همینطورم سریال دادرس که فکر کنم استرالیایی بود. مرسی

  3. با سلا م
    اولاً ازسایت خوبتون وزحمات شما دوست عزیز متشکرم.
    دوماً درخواستی داشتم ؛ شما که زحمت می کشین واین فیلم ها رو برای ما جمع آوری می کنیدوتوسایتتون میزارین تا ما از دیدن این فیلم ها محروم نباشیم ؛ لطفی کنید این فیلم و سریال های خارجی رو اصلی شو(بدون سانسور) که دوبله فارسی روشه بذارین تا لذت دیدن این فیلم ها کامل بشه ، ازبس که این تلویزیون ایران فیلم های بی محتوا و سانسور شده گذاشته خسته شدیم ، پس حداقل تو سایتاتون فیلم اصلی رو بذارین که ماهم لذت ببیشتری ببریم از تماشای فیلمها.
    ثالثاً دمتون گرم و یه دنیا تشکر.

  4. با سپاس فراوان،
    یادش بخیر زمانی که این سریال شروع شد ترم آخر دانشگاه بودم. از همان قسمت اول حسابی از این سریال خوشم آمد. فکر کنم چهارشنبه‌ها پخش می‌شد. هر جا که بودم خودم را به این سریال می‌رساندم تا از دستش ندهم.
    با وجود سانسور های فراوان، چه تصویری و چه در عوض کردن دیالوگ در دوبله، اما باز هم دوستش داشتم.
    البته خیلی منتظر بودم که سایت شما این سریال را آپلود کند، تا اینکه، همین یکی دو سال پیش دیدم که یک نفر، کل سریال را در سایت یوتیوب آپلود کرده است.
    همین جا به دوستمان علی هم بگویم که اگرمی‌خواهد سانسور نشده‌ی این سریال را تماشا کند، می‌تواند کل سریال را که شامل ۶ فصل ۱۳ قسمتی است، در سایت یوتیوب تماشا کند.
    اما خب، دوبله پارسی این سریال نیز ما را نوستالژیک کرد.

  5. راستی یادم رفت که بگویم، اولین چیزی که در این سریال نظر مرا جلب کرد، موزیک آغازین آن بود. با خود گفتم، این سریال با این موزیک زیبا باید سریال خوبی باشد که حدسم هم درست از آب در آمد.
    درود فراوان

  6. ممنونم واقعا عالی بود این سریال کلاا سریال های کانادایی ی چیز دیگه ست . اون موقع صدا و سیما خوش سلیقه بودند هنوز پای سریال های آبکی کره و چینی وارد ایران نشده بود.

  7. سلام به شما….
    یک دنیا ازتون ممنونم بابت در دسترس گذاشتن این گنجینه خاطرات… نمیدونم کی و چطور ولی با تمام وجود امیدوارم روزی روزگاری فرصتی پیش بیاد و بتونم ذره ای از لطفی که کردید رو جبران کنم…. امیدوارم وجودتون همیشه شاد و سلامت باشه و جیب هاتون لبالب پرپول.
    ارادتمندم و سپاسگزار
    فدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.