آموزش وردپرس

فیلم سینمایی بلمی به سوی ساحل

13,961بازدید

Capture
بلمی به سوی ساحل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پور ساختهٔ سال ۱۳۶۴ است.

خلاصه داستان : در اواخر مهر ماه ۱۳۵۹، هنگامی که خرمشهر در خطر سقوط قرار دارد، یک گردان از پاسداران به فرماندهی مرتضی برای کمک به رزمندگان این شهر از تهران حرکت می کند و چون جاده های آن حوالی در دست عراقی هاست، آنان بایستی از بندر ماهشهر به وسیله هلیکوپتر خود را به خرمشهر برسانند اما کوشش او برای در اختیار گرفتن هلیکوپتر ناکام می ماند و مرتضی گردانش را با یک لنج از طریق خلیج فارس به خرمشهر می رساند….

بازیگران: خسرو ضیایی, عطاءاله سلمانیان, بهزاد بهزادپور, جعفر دهقان, فرید کشن فلاح

این فیلم خاطره انگیز برای اولین بار در اینترنت و با کیفیت عالی تقدیم هموطنان عزیز میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۵ نظر

  1. لطفا اگه براتون زحمتی نیست فیلم بانو مهرجویی رو بگذارید
    خیلی دنبالش گشتم پیدا نکردم

  2. سلامِ دوباره به مدیریتِ عزیز و پر کارِ سایت،… قبلاً از شما خواسته بودم که فیلم‌های قدیمی‌ِ دوبله فارسی‌ بذرید از بازیگرانی چون الیزابت تیلور یا صوفیا لورن و غیره که متأسفانه بعدِ یک سال هنوز منتظرم،… و اینکه فیلم هایی هم که الان آپدیت هستند و دوبله فارسی هستند ،اکثرا سانسور دارند و فیلم رو تخریب کردند ، نمیدونم چرا نسخه دوبله شده و اصلی‌ رو نمیذارید ،..!!! و در آخر و مهمتر اینکه خواهش می‌کنم فیلم‌های ایرانی‌ و قدیمی‌ رو که میذارید بیشتر خانوادگی یا درام باشه خیلی‌ بهتره الان از این همه فیلمِ ایرانی‌ که گذاشتید اکثرا جنگ،دفاع مقدس،و جاسوسی و این چیزهاست، واقعا دلمون برایِ فیلم‌های قدیمی‌ِ ایران تنگ شده لطفا مضمون‌ها رو جوری انتخاب کنید که بیشتر به سایت سر بزنیم،خیلی‌ سپاسگزارم از زحماتتون ،موفق و همیشگی‌ باشید.

  3. لطفآ فیلمه زنگها رو بزارید.خاهش میکنم من خیلی donbalesham

  4. سلام و خسته نباشید سایتتون خیلی عالیه .منم یه خواهش داشتم فیلمهای ÷وران درخشنده را در صورت امکان بزارید وبسایتشون http://derakhshandeh.ir/fa/ تو سایت شما من دو فیلمشونو که بود دانلود کردم واقعا ممنون .

  5. سلام و عرض ادب
    سایتهای زیادی رو دیدم ولی سایت شما بینظیره.بعضی از فیلمها و کارتونای سایت واقعا هیچ کجای دیگه پیدا نمیشه .اگه ممکنه فیلم دونیمه سیب رو هم بذ ارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.