آموزش وردپرس

فیلم شاخه‌های بید

12,778بازدید


شاخه‌های بید فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امرالله احمدجو محصول سال ۱۳۶۷ است.
خلاصه داستان: حدوداً یک قرن پیش است. خالومراد که رعیت با تجربه و کاردان و عاقلی است، با کمک چهار پسر جوانش که هر یک در حرفه‌ای ماهر و استادند زندگی خوب و روبه راهی دارد. خان به مال و املاک او طمع می‌کند با دسیسه چینی مجبورش می‌کند با خانواده اش از آن ولایت فرار کند و در یک روستای دیگر که آنجا آشنایانی دارند، ماندگار می‌شوند. بزودی کار و بارشان می‌گیرد و مجدداً وضعشان خوب می‌شود و بار دیگر خان این ولایت طمع می‌کند که مال و املاکشان را از دستشان بستاند. اما پسر بزرگ خالو پیشنهاد تازه‌ای دارد.

بازیگران: جمشید مشایخی, رضا کرم‌رضایی, جمشید لایق, هادی اسلامی, رضا رویگری, محمود پاک‌نیت, حسین خانی‌بیک.

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. با درود من در لندن زندگی اسم من بهمن است سرعتاینترنت انجا بد نی ست ما ما انجا مشکلی برای انترنت ودانلود ای کاش کشور عزیزمان روزی تعم ازادی رالمس بکند من به راستی از سایت شما باکمال تشکر و سپاس دوست دارم واز تمامی کسانی که این سایت را رونق میدهند سپاس فراوان دارم واز صداقت شماها متشکرم بدرود.بهمن

  2. با سلام می خواستم ببینم چرا فیلم و برنامه جدید نمی گذارید و اینقدر کم کار شده اید .همچنین آیا سریال حکایت مسافر گمنام و نمایش آینه خیال هردو از کارهای اولیه داود میرباقری را نمی توانید گیر بیاورید ودر سایت بگذارید این نمایش و آن سریال چندین بار از تلویزیون پخش شده اند والان جزو آثار کلاسیک شده اند . باتشکر.

  3. سلااااااام آقا دمت گرم دمت گرم
    خیلی دنبال این فیلم گشتم خیلییی دمت گرم
    ایشالا همیشه موفق و موید باشی
    برات بهترین ها رو آرزو میکنم
    هرچی بیشتر تو این سایتت، این گنجینه جواهرت میگردم چیزای قیمتی بیشتری پیدا میکنم
    ممنووووونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.