آموزش وردپرس

فیلم بانوی زیبای من (دوبله فارسی)

57,798بازدید

Capture

بانوی زیبای من فیلمی به کارگردانی جرج کیوکر و محصول سال ۱۹۶۴ کمپانی برادران وارنر است که براساس فیلم‌نامه‌ای از آلن جی لرنر ساخته شده است. بانوی زیبای من، در ایران به فارسی دوبله شده است که یکی از شاهکارهای دوبله ایران به شمار می‌آید. مدیر دوبلاژ این فیلم علی کسمایی بوده. مهین کسمایی به جای ادری هیپورن و ابوالحسن تهامی نژاد به جای رکس هریسن در این فیلم آواز خوانده و حرف زده‌اند و همچنین فرهاد، خواننده محبوب ایرانی، نخستین تجربه آوازه‌خوانی‌اش را دراین فیلم در آواز به جای پدر آدری هیپورن داشته است. این فیلم برنده ۸ اسکار در سال ۱۹۶۴ میباشد: برنده بهترین فیلم، برنده بهترین کارگردان، برنده بازیگر نقش اول مرد، برنده بهترین فیلمبرداری رنگی، برنده بهترین موسیقی متن اقتباسی، برنده بهترین طراحی صحنه فیلم رنگی.

خلاصه داستان: پروفسور «هنری هیگینز» (رکس هریسون) استاد آواشناسی دانشگاه همراه با دوست زبان‌شناس‌اش «پیکرینگ» (ویلفرد هاید-واایت) شرط می‌بندد که می‌تواند دختر گلفروش و عامی لندنی به نام الیزا دولیتل (آدری هپبورن) را تبدیل به بانویی متشخص کند که در میهمانی‌های اشرافی بدرخشد….

بازیگران و دوبلورها: مدیر دوبلاژ زنده یاد علی کسمایی، آدری هپبرن / الیزا دولیتل / مهین کسمایی، رکس هریسون / پروفسور هنری هیگینس / ابوالحسن تهامی نژاد، استنلی هالووی / آلفرد پی. دولیتل / محمود نوربخش، ویلفرید هاید وایت / کلنل هیو پیکرینگ / احمد رسول زاده، جرمی برت / فردی اینسفورد هیل / خسرو خسروشاهی، گلادیس کوپر / میسیز هیگینس / رفعت هاشم پور، مونا واشبورن / میسیز پیرس / آذر دانشی

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

دانلود از ایران

۱۶ نظر

  1. سلام
    متشکرم به خاطر احترام به سلیقه مخاطبین .
    واقعا معرکه هستین .
    امیدوارم فیلم های دیگر آئودری هپبورن را هم به مرور در سایت قرار بدین .
    I Love You Nostalgiktv

  2. ممنون فوق العاده عالی بود لطفا مردی برای تمام فصول را هم لطف کنید

  3. باسلام وخسته نباشید یک فکری هم برای داخل ایران هم بکنید دانلود نمیشه

  4. تو رو خدا دفعه بعد قسمت موزیکالشو دوبله نکنید. وحشتناکه

  5. با سلام خسته نباشید لطفا سریال جدید هایدی با شرکت جیمز سیمور که از شبکه نمایش در ۵ قسمتپ خش شدرا در سایت خوبتون بزارید ممنون.

  6. با سلام خسته نباشید لطفا سریال جدید هایدی با شرکت جیمز سیمور که از شبکه نمایش در ۵ قسمت خش شدرا در سایت خوبتون بزارید

  7. با سلام خسته نباشید لطفا سریال جدید هایدی با شرکت جیمز سیمور که از شبکه نمایش در ۵ قسمت پخش شدرا در سایت خوبتون بزارید ممنون.

  8. سلام لطفا سریال آن شرلی از شبکه نمایش رودر ساییت قرار بدهیدبا سپاس.

  9. با سلام وخسته نباشید
    اگه زحمتی نیست فیلمهای کیک بوکسر (یا همان رینگ خونین) با بازی ژان کلود ون دان و فیلمهای راکی و رمبو و فیلم جنگ جهانی با بازی آرنورد رو هم به سایت اضافه کنید.

  10. سلام سریال های درخواستی گذاشته میشه به زودی.

  11. بسیار سپاسگزارم، زحمتهای شما برای جمع آوری خاطرات گذشته قابل تقدیر است، پاینده باشین.

  12. کیفیت تصویری فیلم خوب است، اما کیفیت صدا متأسفانه اصلاً مناسب نیست.

    واقعاً جای تأسف دارد. بانوی زیبای من یکی ار بهترین دوبله‌های ایران محسوب میشود و شاهکاری بی‌نظیر است. چه خوب بود که این اثر را کارشناسانه بازسازی دیجیتال صدا می‌کردند. بخش‌های موزیکال فیلم واقعاً دچار آسیب شده و نیاز به ترمیم دارد.

    فیلمخانه ملی ایران هم چند روز پیش خبر داد که وضعیت فیلمهای قدیمی (دوبله خارجی و فیلمهای ایرانی) در حالت نامناسب قرار گرفته و نگاتیو آنها در حال فاسد شدن است. به این ترتیب گنجینه زحمات عصر طلایی دوبلۀ ایران به باد فنا میرود. آرشیو رسانۀ ملی هم که هنوز مهر و موم است. حدیث مفصل!

  13. با احترام،
    خیلى ممنون از زحمات شما براى زنده کردن خاطرات ما.
    میشه خواهش کنم لطفاً فیلم “هفت عروس براى هفت برادر” را
    به لیست فیلم هاتون اضافه کنید.
    ممنون

  14. با شهریار موافقم، چند دهه گذشته و ما بهترین آثار درخشان دوبله پارسی را هنوز دیجیتالیزه یا نوسازی و حفظ نکردیم، ماندگار ترین صداهای این فیلم چون فرهاد مهراد،مهین کسمایی و به سرپرستی علی کسمایی واقعا گنجی ست که برای آیندگان باید بماند،اگرچه تکنیک و امکانات دوبله آنزمان بسیار محدود و آنالوگ بود اما دوبلور ها بی همتا بودند،در پاسخ آن دوستی که گفتند موزیکال ها را به پارسی نخوانند گویا ایشان نمیدانند فیلم موزیکال سراغ نداریم که مانند این به پارسی نیز ترجمه و خونده شود آنهم پنجاه و چند سال پیش! اینچه گلایه سخیفی ست؟!
    صدای فرهاد و ترجمه پرهزینه و دوبله این فیلم تکرارنشدنیست، اثر را درک نکرده نباید سطحی نظر داد.
    سپاسگذار از نوستالژیک تی وی 🙏🙏👍👍

  15. لطفا فیلم های خارجی دختر خداحافظی ، پابرهنه در پارک و موسیقی قلب را در سایت پگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.