آموزش وردپرس

فیلم خوشه های خشم (دوبله فارسی)

21,957بازدید

gr

فیلم بسیار زیبا و قدیمی خوشه های خشم ساخته ی جان فورد در سال ۱۹۴۰ با هنرپیشگی هنری فوندا براساس داستان کتابی به همین نام است. این فیلم برنده اسکار بهترین کارگردانی شده است.

خوشه‌های خشم رمانی از نویسندهٔ آمریکایی، جان اشتاینبک است. این رمان در محکومیت بی‌عدالتی و روایت سفر طولانی یک خانوادهٔ تنگدست آمریکایی است که به امید زندگی بهتر، از ایالت اوکلاهما به کالیفرنیا مهاجرت می‌کنند؛ اما اوضاع آن‌گونه که آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند پیش نمی‌رود. اتفاقات این رمان در دههٔ ۱۹۳۰ میلادی و در سال‌های پس از بحران اقتصادی بزرگ آمریکا روی می‌دهد. جان اشتاینبک این رمان را در سال ۱۹۳۹ منهٔشر کرد. وی برای نگارش این رمان برندهٔ جایزهٔ پولیتزر شد. این رمان هم‌اکنون جزو چهل اثر کلاسیک سدهٔ بیستم به‌شمار می‌آید. مجلهٔ تایم نیز این رمان را در فهرست صد رمان برتر انگلیسی‌زبان از سال ۱۹۲۳ تا سال ۲۰۰۵ جای داده‌است.

بازیگران: هنری فوندا , جین دارول, جان کارادین ,شرلی میلز

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۴ نظر

  1. با سلام وخسته نباشید ممنون فیلم خوشه های خشم یکی از آثار عالی سینما و با دوبله فوق العاده آن که یک شاهکار از آن ساخته است ممنون

  2. سلام
    لطفا سریال خارجی هم بگذارید

  3. سلام،

    با تشکر از سایت خوبتون می‌خواستم ببینم اگر فیلم لالهٔ سیاه با بعضی‌ آلن دلون و همچنین فیلم جک قول کش رو اگر دارید لطفا آپلود کنید.

    ممنون

  4. سلام، ممنون از سایت خوبتون. اگه میشه فیلم برادران کارامازوف با دوبله فارسی که یول براینر در اون ایفای نقش کرده رو برای دانلود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.