آموزش وردپرس

فیلم سینمایی بیلی باد (دوبله فارسی)

11,375بازدید

bi
فیلمى به شدت تأثیرگذار و جذاب با کارگردانی یتر یوستینوف. تولید ۱۹۶۲ بر مبنای بیلی باد نام یک کتاب ادبی که توسط هرمان ملویل، نویسندهٔ اهل آمریکا نوشته شده‌است. این کتاب یکی از آثار مشهور ادبی جهان است. ترنس استامپ در سال ۱۹۶۳ میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بیلی باد» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.
یوستینوف با انتخاب بازیگران مناسب برای نقش ها به ویژه شخصیت اصلی فیلم “باد” سعی کرده تا اثری جالب بسازد تا ضمن رونق سینما در دهه ۱۹۶۰، اثری ماندگار در سینما ی انگلستان و آمریکا نیز بر جای بگذارد.

خلاصه داستان : سال ۱۷۹۷، جنگ فرانسه و انگلستان، محور اصلی داستان زندگی ملوان جوان و زیبایی به نام “بیلی باد” است . “بیلی” به عنوان ملوان نیروی دریایی مجبور است در طول جنگ بین انگلستان و فرانسه در نیروی دریایی خدمت کند. او بسیار خوش چهره با قلبی مهربان و رئوف است و با پشتکاری که از خود در کارش نشان می دهد بسیار زود مورد توجه رؤسا و افسران مافوقش قرار می گیرد، اما وقوع حادثه ای غیراتفاقی و کشته شدن افسرمافوقش او را نا خواسته وارد مشکل جدی می کند که تا مرحله اعلام نیز می رود…

بازیگران: ترنس استامپ, یوستینوف، ملوین داگلاس, دیوید مکالم

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. فریماه دیلمقانی

    سلام مرسی که فیلم زیبای بیلی باد رو گذاشتین قبلا این فیلم رو از تلویزیون دیده بودم واقعا خاطره انگیزه.

  2. بسیارفیلم فوق العاده وخاطره انگیزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.