آموزش وردپرس

فیلم ناجی علی (دوبله فارسی)

10,643بازدید

Capture

فیلم قدیمی و بسیار دیدنی ناجی علی به کارگردانی عاطف طیب محصول سال ۱۹۹۱ مصر است. این فیلم داستان زندگی ناجی علی یکی از نمادهای مبارزات فرهنگی مردم فلسطین را به تصویر می‌کشد. ناجی سلیم علی کاریکاتوریست فلسطینی است که در سال ۱۹۳۸ به دنیا آمد و در زمان اشغال فلسطین ده سال داشت. او در ده سالگی به همراه خانواده‌اش به لبنان مهاجرت کرده و از سال ۱۹۵۹ روزنامه‌نگاری را آغاز کرد و به دلیل کاریکاتورهای انتقادی خود به یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های فرهنگی و هنری فلسطین تبدیل شد.

ماجرای فیلم از چند ماه قبل از اشغال فلسطین شروع می‌شود و در این بین به رویدادهایی تاریخی مانند انفجار منازل و آواره کردن و اخراج اهالی روستاهای فلسطینی و سپس پایان قیمومیت انگلستان و تشکیل دولت صهیونیستی می‌پردازد. عاطف طیب مشکلات فلسطینیان را ضمن روایت زندگی ناجی علی در فیلمی با درون مایه‌ای دراماتیک به نمایش گذاشته‌است… فیلم به خوبی رنج آوارگی ناجی علی میان کشورهای مختلف را بازگو می‌کند. نور الشریف بازیگر مصری شخصیت ناجی العلی به زیبایی و احساس هر چه تمام‌تر بخشی از رنج‌ها و دغدغه‌های ناجی را به نمایش می‌گذارد. سلیم کلاس، محمود الجندی، لیلا جبر و نبیلا النابلسی بازیگران دیگر فیلم درام و سرگذشت‌نامه‌ای «ناجی علی» بوده‌اند.

این فیلم زیبا برای اولین بار با دوبله فارسی از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۷ نظر

  1. سلام خسته نباشید در صورت امکان فیلم نبرد ألجزیره را هم لطف کنید ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید
    سریال جزیرۀ اسرار آمیز با بازی عمر شریف و فیلم ایتالیایی خانۀ اسپاگتی رو اگه موجود دارید روی سایت قشنگتون فرار بدید.
    با تشکر.

  3. لطفا سریال کامل میشل استروگف وزورو رو توی سایت بسیارخوبتون بگذارید ممنون از همه زحمات

  4. باسلام وعرض ادب لطفا فیلمهای قدیمی وسترن وقدیمی هندی نیز بگذارید اگرامکان دارد سریالهای قدیمی خارجی چاپارل ؛دلاوران ومایا روهم بگذارید ممنون ازمدی محترم سایت

  5. سلام به مدیر محترم و عزیز .خواهش میکنم جواب بدید .اگر سریال پرستاران و پزشک دهکده رو دارید تو آرشیوتون خواهش میکنم دوبلشون رو بزارید توی سایت .مرسی از سایت خوب و عالی که راه اندازی کردین.

  6. مدیر عزیز خواهش کردم ازتون حداقل جوابمون رو بدید

  7. سلام بر شما متاسفانه فعلا موجود نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.