آموزش وردپرس

فیلم پنجه گربه (دوبله فارسی)

23,857بازدید

Capture

پنجه ی گربه محصول سال ۱۹۳۴ است و هارولد لوید در چهل و یک سالگی در این فیلم ناطق بازی کرد. پیش از این هارولد بیشتر در فیلمهای صامت و با بدلکاری های سنگین بازی کرده بود که فیلم “آخر ، ایمنی” (با طعنه به شعار معروف کارگاه های ساختمانی مبنی بر اینکه: اول ، ایمنی!) مشهورترین آنهاست. همانطور که بیاد دارید هارولد در آن فیلم از ساختمانی چندین طبقه بالا میرفت و از عقربه های ساعت دیواری بزرگ ساختمان معلق شده بود. اما در فیلم پنجه ی گربه با حفظ همان شخصیت ساده دل پیشین ، اعمال آکروباتیک چندانی انجام نداد ولی خوش درخشید.
در سالهای ابتدایی دهه شصت شمسی این فیلم در کنار فیلم “سربزنگاه” (با شرکت نورمن ویزدم) یکی از فیلمهای شادی بود که در ایام عید از تلویزیون ایران پخش میشد. فیلم خوش ساخت و دلنشین است و هنرنمایی دوبلورهای ارزشمند این مرز و بوم ، بخصوص آقای ناصر طهماسب به نقش هارولد للوید و مرحوم عزت اله مقبلی به نقش جیک مایو بیاد ماندنی و فراموش نشدنی است. حتی دوبله ی چند خطی مرحوم احمد مندوب هاشمی در نقش سیاه پوستی که به اشتباه به زیرزمین مجازات آورده شده نیز در خاطره ها باقی می ماند.

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله و زیرنویس فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

دانلود از ایران

۸ نظر

  1. با سلام وتشکر از سایت خیلی خوب شما
    فیلم پنجه گربه یکی از فیلمهایی بود که من خیلی دنبالش بودم بخصوص دوبله بی نظیر و صدای ماندگار آقای طهماسب روی این فیلم. متاسفانه فیلمی که من از سایت دانلود کردم دوبله نیست و زبان اصلی هست. اگر ممکنه چک کنید و درصورتیکه دوبله فیلم موجود هست لطفا بارگذاری کنید.
    ا تشکر از زحمات شما

  2. مجموعه ده شصتی ها کاری از شبکۀ اصفهان است که به تکه برنامه های ساخته یا پخش شده در دهه شصت می پردازد در صورت امکان این برنامه را هم روی سایت قرار بدهید.

  3. سلام فیلمی که ما اینجا گذاشتیم دوبله هست.

  4. سلام وخسته نباشید ایا دوبله قدیمی با صدای مرحوم مقبلی است

  5. سلام با تشکر از فیلم بسیار زیباییی که گذاشتید. لطفا فیلم های کمدی دیگری که در سایت هنر سینما وجود دارند را هم بگذارید. همچون فیلم موسی عدالت گستر. دیگر فیلم های لویی دوفونس و نورمن ویزدوم…

  6. سلام فرق نسخه ۹۹۰ مگی با ۷۶۰ مگی چیه؟

  7. سلام و تشکر
    من نسخه ۷۶۲ بایتی دانلود کردم دوبله نیست.
    لطفا راهنمایی کنید.

  8. دوست عزیز درست دانلود نکردید دوباره تلاش کنید.
    امیر جان نسخه پر حجم تر کیفیتش کمی بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.