آموزش وردپرس

انیمیشن ایرانی انگشتر سحرآمیز – کامل

17,239بازدید

 

انیمیشن ایرانی انگشترسحرآمیز تولید ۱۳۸۱ است به کارگردانی رویا خاشعی. تولید مرکز پویانمایی صبا. داستان پادشاهی درستکار و عادل است که به خاطر رفتارهای نادرست پسرش، او را لایق ولایت عهدی خود نمی داند و دوست ندارد بعد از مرگش حکومت را به او بسپارد. اما شبی، موهبتی الهی به او عطا می شود تا پسر را از گمراهی رها کند؛ انگشتری سحرآمیز که نسبت به خطا حساس است.

این برنامه ی زیبا با کیفیت عالی در ۱۶ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. با سلام. آیا سریال بسیار زیبای عروسکی ” افسانه سه برادر” را که اگر اشتباه نکنم سریال کارتونی آن را به اشتراک گذاشتید، را میتوانید تهیه و در سایت قرار دهید؟ با سپاس

  2. فساد درباری، دسیسه مامورین امنیتی بخاطر حرص مال و مقام…داستانی همیشگی در تاریخ سرزمین کهن ما که به فرهنگ چندهزار ساله اش می سازیم ولی غافلیم که دلیل بزرگ پسرفت، عقب ماندگی فرهنگی ، بدبختی ملت ما و ناتوانی مان در تعامل با تغییرات دنیای امروز ریشه در همین استبداد نهادینه شده در نظام خانوادگی، اجتماعی و سیستم مملکت داری ما دارد. یعنی می‌رسد روزی که بیدار شویم و برای برچیدن این استبداد هر یک به سهم خود حرکتی بکنیم؟

  3. فساد درباری، زورگویی به ضعیف تر و آسیب پذیرتر، دسیسه مامورین امنیتی بر علیه یک نفر یا یک گروه‌ بخاطر حرص و آز پست و‌مقام،…چه داستان آشنای دیرینه ای که قرنهاست در تاریخ سرزمین ما خودنمایی می کند. سرزمینی که به تاریخ چند هزار ساله اش می سازیم اما غافلیم که علل پسرفت، عقب ماندگی فرهنگی، بدبختی و ذلت کنونی مردم ما و ناتوانی فرهنگیان در تعامل با تغییرات دنیای امروز ریشه در همین استبداد نهادینه شده در نظام خانوادگی، عرفی و اجتماعی ماست که به سیستم مملکت داری مان هم سرایت می کند و…یعنی می رسد روزی که بیدار شویم و درجهت برچیدن این نظام استبدادی هر یک به سهم خود حرکتی انجام بدهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.