آموزش وردپرس

فیلم سینمایی شهر موشها

21,141بازدید

نام فیلم سینمایی عروسکی تولیدی سال ۱۳۶۴ به کارگردانی سینمایی محمدعلی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند است. این فیلم سینمایی برای ردهٔ سنی کودکان ساخته شده و عروسک‌های بازیگر آن قبلا در سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها ایفای نقش کرده بودند. برخلاف سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها، بخش بسیاری از این فیلم در فضای باز فیلمبرداری شده است.

داستان : یک گربه سیاه که موش‌ها به آن می‌گفتند «اسمشو نبر» به شهر موش‌ها حمله می‌کرد. به خاطر همین موش‌ها به یک شهر دیگر می‌روند. قرار می‌شود پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه‌ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی‌تر را انتخاب می‌کنند.

کارگردانان: مرضیه برومند، محمدعلی طالبی

 

download-icon-Taktemp (6)

۴ نظر

  1. سلام بخاطر قرار دادن فیلم سینمایی مدرسه ی موشها بسیار ممنونم . اگه امکانش هست فیلم شبح کژدم۱۳۶۵ رو هم برای دانلود بزارید چون خیلی دنبالش گشتم ولی متاسفانه پیداش نکردم و همچنین فیلم خاک آشنا(ساخته ی بهمن فرمان آرا) .
    اگه اینها رو هم تو لیست قرار بدید ممنون میشم :
    دندان مار۱۳۶۸ – تیک ۱۳۸۰ – دیشب باباتو دیدم آیدا۱۳۸۳ – مصائب دوشیزه ۱۳۸۵ –

    شرمنده تقاضا همینجوری داره بالا می ره ، پیشاپیش مرسی از لطف شما ( شبح کژدم و خاک آشنا رو بیشتر مد نظر داشته باشید)
    مرسسسسسسسسسسسسی

  2. در خانه:‌ در سال‌های ۶۷-۶۶ از شبکه دوم سیما پخش می‌شد. ماجراهای سه پسربچه که دیوار به دیوار هم زندگی می‌کردند و شیطنت‌های مداوم آن‌ها همه را عاصی کرده بود. با بازی: اکبر عبدی، شهلا ریاحی، بابک بادکوبه، رویا افشار و… فکر کنیم اسم پرسوناژ اکبر عبدی، «آقای خورشیدی» بود.

  3. زی زی گولو . . .

  4. خیلی از همتون ممنونم واقعا زحمت میکشید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.