آموزش وردپرس

فیلم کارتونی میشکا و موشکا (دوبله فارسی)

22,856بازدید

bach

فیلم کارتونی بسیار خاطره انگیز میشکا و موشکا یا «بچه خرس‌های قطبی» اثری انیمیشنی است که تاکنون بارها از تلویزیون نمایش داده شده است. محصول ۱۹۷۹ از جمله آثاری است که در دهه ۶۰ دوبله و همراه با چند مجموعه انیمیشن به خاطره شیرین کودکان و نوجوانان آن زمان تبدیل شد. این فیلم که به ماجراهای چند خرس در قطب می‌پردازد مثل بسیاری از انیمیشن‌های ژاپنی که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ پخش شد، از نظر تکنیکی حرفی برای گفتن ندارد، فقط قصه نسبتا جذاب و دوبله مناسب باعث شد در آن زمان معروف و پربیننده شود. احمد رسول‌زاده، مدیر دوبلاژ بچه خرس‌های قطبی جمعی از جذاب‌ترین صداها را برای نقش‌های اصلی و بعضی از نقش‌های فرعی این اثر انتخاب کرده است. او برای نقش خرس مادر دست به نوآوری زده و مهین کسمایی را برگزیده است. کسمایی با صدای بسیار زیبا و مهربان خود دوبله خرس مادر را به یکی از به یادماندنی‌ترین دوبله‌ها تبدیل کرد. گویندگی ۲ نقش معروف میشکا و موشکا را مهوش افشاری و ناهید امیریان به عهده داشته‌اند.

برای اولین بار در اینترنت این کارتون زیبا با کیفیت عالی و دوبله فارسی تقدیم هموطنان می شود.

download-icon-Taktemp (6)

یک نظر

  1. السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    از اینکه ملاحظه می کنم پیوسته در تلاشید که نسخه های با کیفیت تر را جایگزین نسخه های کم کیفیت تر نمایید خوشحالم بله نسخه ی قبلی این کارتن ۲۸۰ مگا حجم داشته که من روی این حساب آن را کنار گذاشته این یکی را دانلود می کنم

    حالا یک سؤال مطرح است آیا می توان این فیلم ها رو به اچ دی تبدیل کرد یا نه راستی آیا ین کار را ما با استفاده از نرم افزار خاصی می توانیم انجام دهیم یا این مهم از دست صدا و سیما بر می آید این سؤال از آنجا در ذهنم شکل گرفته که می بینم ایمیشنهای قدیمی والت دیزنی که بیش از چند دهه قدمت دارند مثل سفید برفی یا سیندرلا و غیره تا رزولیشن ۷۲۰ و ۱۰۸۰ وضوح تصویرشان ارتقاء داده شده است خوب پس چرا انیمیشن های قدیمی موجود در این سایت ارزنده که اکثراً دارای دوبله ی بسیار قوی و حتی بهتر از خود انیمیشن است مستحق این ارتقاأ رزولیشن نباشد؟ راستی آیا اندک تلاشی در این زمیه صورت گرفته یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.