آموزش وردپرس

کارتون آلن لیون – کامل (دوبله فارسی)

63,648بازدید

al

کارتون زیبای «آلن لیون» با نام اصلی «شاهکارهای آرسن لوپن» یک سری داستان‌های پلیسی جنایی است که برای اولین بار در سال ۱۹۰۵ توسط نویسندۀ فرانسوی «موریس لبلانک» نوشته شد. این شخصیت، در سری داستان‌های کوتاهی معرفی شد که در یک مجلۀ فرانسوی زبان در ۲۰ قسمت چاپ و منتشر شده بود.
خانم کِلی کین‌کِید خبرنگار جوانی است که به همراه پسر نوجوانی به نام مَکس، برای تهیۀ خبرهای جنایی، خود را درگیر ماجراهایی می‌کند. در این میان آلن لیون و دستیارش گرونیارد نیز به کمک آنها می‌شتابند… در هر قسمت «هُوارد رادولف کارِست» که یک تولیدکنندۀ اسلحه است با همدستش کُنتس «مِی هِم» به دنبال تبه‌کاری‌های خود، وارد یک ماجرای غیرقانونی می‌شوند. آنها برای بدست آوردن قدرت‌های سیاسی به هر جنایتی روی می‌آورند.

خانم کِلی کین‌کِید و دستیارش مَکس برای تهیۀ خبر به سمت رخدادها می‌روند و اغلب ردپایی از کارست پیدا می‌کنند. آلن لیون برای جلوگیری از جنایات کارست مثل یک بدل کار حرفه‌ای خود را به دام سانحه می اندازد و در هر جا که لازم باشد تغییر چهره می‌دهد. لیون تنها کسی است که آنقدر در خودش توانایی حس می‌کند که نه از شیادین می‌هراسد و نه از پلیس، چون خود را مبرا می‌داند. او با جسارت تمام پس از هر عملی که انجام می‌دهد کارت مخصوص خود را که علامت اختصاری اول اسم و فامیلی اوست به جا می‌گذارد تا همه بدانند که او در آنجا حضور داشته است. اما همین کار او از نظر پلیس دخالت محسوب می‌شود؛ دخالتِ یک دزد حرفه‌ای ولی با شخصیت و نجیب‌زاده! به همین دلیل همیشه از جانب آنها تحت تعقیب است.
برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۲۰ قسمت کامل با دوبله فارسی تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۹ نظر

  1. مرسی بابت این کارتون زیبا اگه ممکنه سریال خارجی در برابر اینده که از سایت تلبیوم حذف شده رو تهیه و روی سایت قشنگتون بگذارید با تشکر

  2. با سلام. اگه میشه سریال زیبای دبیرستان خضراء را برا دانلود بزاریدلطفا جواب بدید برای چندمین بار است که درخواست این سریال را میدم با تشکر از سایت خوبتون.

  3. با سلام آقا دمت گرم به امیده اینکه طبق قولی که دادید ما بقی قسمت های این کارتون روی سایت قرار بدید با تشکر
    فراوان

  4. تو را خدا اگه می شه کارتون های اسپیرو و فانتازیو وهمچنین نانوک و سریالهای مشکی و یک پرونده برای دو نفر را هم بذارید خیلی دنبالش گشتم

  5. سلام متاسفانه فعلا موجود نیست.

  6. سلام لطفا سریال خارجی حادثه جو وسریال من یک مستاجرم را به صورت کامل پخش کنید

  7. سلام مدیر جون لطفا اگه کارتون قدیمی نیلو وفلندی دارین برام بزارین ممنونم

  8. سلام کارتون نیلز اضافه شد.

  9. سلام هم چنان بی صبرانه منتظر بقیه قسمتها هستیم

  10. سلام داداش گلم قولی که در مورد کلمل تر کردن کارتون آلن لیون دادی چشم انتطاریم زودتر عملی بشه

  11. من نمیدونم تاکی باید منتظر بقیه قسمتها باشیم.نمیدونم چرا بعضی از کارتونها رو نصفه و نیمه برای دانلود میذارید؟از شما مدیر سایت خواهش می کنم بقیه قسمتهای این کارتون رو زودتر بزارید.

  12. با سلام و خسته نباشید. لطفا کارتون ماجراهای بلیک و مورتیمر را هم در سایت قرار بدید. با تشکر

  13. سلام.کی بقیه قسمتها رو برای دانلود میزارید.

  14. سلام عزیز دل بعد یک ماه فرصتی شد دوباره سری به سایت فوق العادت بزنم دیدم که خوشبختانه کارتون نیلز کامل تر کردی کارتون ۲قلوهای افسانه ای که قولشو داده بودی اضافه بر دور دنیا در۸۰ روز روی سایت گذاشتی (بابت همه ی اینها یه دنیا ممنون و خسته نباشی واقعا)اما بیش از۲ماهه ازقول کامل کردن کارتون آلن لیون میگذره اما هیچ اتفاق تازه ای نیفتاده (لطفا در خصوص دلیل عدم اضافه کردن سایر قسمت های این کارتون اطلاع رسانی کن) من و سایر دوستان هم روقول هات حساب میکنیم هم منتظر عملی شدنشون هستیم و هم از ته دل زحماتی که میکشی واقعا متشکریم با تشکر

  15. سلام بر دوستان عزیز متاسفانه نسخه دوبله شده این سریال رو در هیچ جایی پیدا نکردیم. شما اگر جایی رو میشناسید که این کارتون رو به تر کامل میفروشه به ما آدرس بدید تا ون رو تهیه کنیم.

  16. با عرض سلام خدمت مدیر سایت سایت سروش سیما این کارتون رو برای فروش دارن.می تونید با شماره ای که در سایت سروش سیما هست تماس بگیرید.

  17. حاجی این آهنگش خودش ۹۰ درصد هیجان رو وارد میکرد زمان بچگی، ایول

  18. سلام اگر ممکنه کارتون الفی ویا کارتون رابرت رو هم بگذارید
    با سپاس

  19. تشکر ویژه از شما عزیزان که این کارتون‌ها رو گذاشتین تا بتونیم یادی کنیم از بچگی‌هامون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.