آموزش وردپرس

کارتون بینوایان – کوزت (دوبله فارسی)

27,193بازدید

Capture

این کارتون بر اساس کتابی به یاد ماندنی اثر نویسنده سرشناس فرانسوی ویکتور هوگو می باشد که تصویری از جنگ و فقر مردم را در کشور فرانسه نمایش می دهد از این رو دختری به نام کوزت و قهرمانی به نام ژان والژان را در نمایشی زیبا و ماندگار به مردم جهان نشان می دهد دیدن این کارتون قدیمی و زیبا را به تمام دوستاران کارتون های قدیمی پیشنهاد می کنیم.

نسخه ی دیگری از این داستان که سالهای پیش پخش شد (تولید ۱۹۹۲ فرانسه) و با صدای آشنای و زیبای داوود نماینده روایت شد را برای اولین بار در اینترنت تقدیم هموطنان عزیز می کنیم. به زودی نسخه ی کامل آن را در سایت قرار می دهیم.

download-icon-Taktemp (6)

۱۰ نظر

  1. سلام خدمت مدیر محترم سایت و تشکر از زحماتتون.میخاستم اگه میشه بهم بگین از چه برنامه ای برای کاهش حجم فیلمهاتون استفاده میکنید که با وجود حجم کم ولی کیفیت نسبتا خوبی داره .من یک مقدار فیلم و کارتون ضبط شده دارم ولی برنامه های زیادی رو امتحان کردم ولی کیفیت میاد پایین و صدا با تصویر هماهنگ نمیشه.

  2. سلام لطفا سریال کامل کوزت را برای دانلود قرار دهید

  3. پس چی شد؟
    چندین ماه گذشت

  4. سلام خیلی ممنون از بابت کارتونایی که می زارید ، مشکل نسل جدید این هستش که کارتونایی که براشون پخش میشه واقعا افتضاح هستش ، زمان ما کارتونا آموزشی بودن مهر و محبت یاد می دادن دعوت به آرامش و دوستی اعتماد و… کارتونای الان چی بی محتوا با کلی فحش و… واقعا لذت بردم از صفحتون اگر امکانش هست کارتون دختر کبریت فروش رو هم بزاید ممنونم .

  5. سلام احسان جان متاسفانه هنوز کاملش رو پیدا نکردیم.

  6. سلام .خیلی خوشحالم که این سایت پیدا کردم واقعا من رو به دوران دهه ۶۰ برد و خاطرات خوب وبد رو برام تدای کرد ولی خواهشی دارم اگه امکان داره کارتون زیبای خانواذه وحوش رو کاملش تو برنامتون قرار بدید خیلی ممنون میشم

  7. سلام خسته نباشید
    ازشما تشکر صمیمانه ایی دارم بخاطر زحمات فراوان بخصوص کارتون بینوایان که من تمام سایت ها رو گشتم تا توی این سایت پیداش کردم (همین نسخه فرانسوی)
    حالا اگر لطف کنید و کاملش رو قرار بدید همه عمر سپاس گذارتونم
    باتشکر

  8. سلام من سریال کاملش رو دارم اگه موافقید قرار بدم

  9. سلام قسمتهای دیگه کارتون بینوایان رو لطفا بزازرین توسایت
    من با این نسخه از کارتون بینوایان زندگی کردم
    و یه دنیا خاطره دارم

  10. سلام کاملش پیدا نشد ؟ توی یوتیوب هست ولی زبان اصلیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.