آموزش وردپرس

کارتون خانواده دی (دوبله فارسی)

23,708بازدید

da
خانواده‌ دی یکی از کارتون‌هایی بود که در نیمه‌ی دهه‌ی شصت شمسی پخش شد و در آن گروهی از خبره‌ترین دوبلورها صحبت می‌کردند. خانم‌ها زهره شکوفنده ، مینو غزنوی ، نوشابه امیری و آقایان جواد پزشکیان ، ظفر گرایی و ….

این کارتون از برنامه‌ی “بچه‌های دیروز” ضبط شده است و جا دارد در اینجا از سازندگان این برنامه تشکر کنیم. بچه های دیروز را می توانید به طور کامل از اینجا ببینید.

download-icon-Taktemp (6)

۱۲ نظر

  1. حیف شد، کاش همه قسمتهاش بود
    راستی در صورت امکان کارتون بسته ناطق هم قرار بگیره

  2. سلام.ممنون از اینکه جواب مرا دادید.من میخواهم کارتونهای شما را دانلود کنم .ولی دانلود نمیشود .وقتی دکمه دانلود سایت را میزنم .وی ال سی پلیر را نشان میدهد.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.در ضمن اگر کشور محل اقامتتون را بگید من اشنا دارم میتوانند از شما خرید کنند.”در فرانسه و کانادا”باز هم منتظر جوابتون هستم .ممنون.

  3. سلام راست کلیک کنید و بعد save رو بزنید

  4. سلام .ممنون از اینکه راهنمایی کردید.حالا این کارتونها کامل است یا بخشی از ان در سایت هست که دانلود میکنیم.با تشکر

  5. سلام نوستالژیک تی وی
    خسته نباشید 🙂
    راستی عشق من وروجکو یادتون نرفته رو سایت بزارید ؟؟؟؟ 🙂
    با صدای آقای اصغر افضلی

  6. سلام لطفا دیگر قسمت های این کارتن قشنگ را هم بگذارید. با تشکر

  7. سلام با تبریک سال جدید و ارزوی نوستالژی های پربارتر از هر روز لطفا بگویید کی قسمتهای دیگر این کارتون خاطره انگیز را قرار می دهید؟

  8. یادش بخیر من اون موقع ده سالم بود.با تشکر همیشگی از سایت بسیار عالیتون.

  9. با سلام وتشکر بسیار
    یه کارتون قدیمی بود به اسم سرزمین بندگان که من همه اینترنت رو زیر و رو کردم پیداش نکردم اگه شما منابعی دارید که بشه از اون طریق پیداش کرد لطف کنید به مجموعه تون اضافه کنید که امثال من بتونن دانلود کنن بازم خیلی خیلی ممنونم

  10. سلام . خواهش میکنم کارتون سرزمین بندگان رو هم به مجموعتون اضافه کنین . من اونو بصورت قصه برای بچم تعریف کردم ولی خیلی دوست دارم بصورت انیمیشن نشونش بدم . ممنون .

  11. با عرض سلام و خسته نباشید.
    بی نهایت از لطف شما و همکاران تون ممنون و سپاسگزارم. ممنون که ما رو به گذشته ها می برین و باعث می شین خاطرات بسیار زیبا و تکرار نشدنی برامون تکرار بشه.
    می خواستم ازتون خواهش کنم اگر براتون امکان داشت و دسترسی داشتین سریال سارا کرو قدیمی رو که در همون دوره ها از تلویزیون پخش می شد به آرشیوتون اضافه بفرمایین. من مدت ها همه سایت ها رو گشتم ولی اصلا اون نسخه این سریال زیبا وجود نداره.
    مجددا از همه زحمات شما تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.