آموزش وردپرس

کارتون قصه های باباسمور – کامل (دوبله فارسی)

85,251بازدید

Capture
«قصه‌های باباسمور» بر اساس سری معروف کتاب کودک ساخته شد. مجموعه انیمیشنی تلویزیونیِ آن با همکاری ۶ شرکت و یا شبکه در ۴ فصل و مجموعاً ۱۵۶ قسمت تهیه و تولید شده است. فصل‌های این مجموعه زمان‌های مختلف دارند. اما زمان هر داستان به طور متوسط ۶ دقیقه است و در بعضی قسمت‌ها دو یا چند داستان بازگو می‌شود.
در هر قسمت این مجموعه، باباسمور چند داستان کوتاه یا افسانۀ سرگرم کننده برای بچه سمورها تعریف می‌کند و به آنها درس‌هایی آموزنده با نکات اخلاقی می‌دهد.
باباسمور برای تربیت فرزندانش روش قصه‌گویی را پیش گرفته و آنها را در کانون گرم خانواده‌اش به خود نزدیک می‌کند. بچه سمورها به دور او نشسته و با علاقه داستان‌های او را دنبال می‌کنند و بعد از هر داستان نتیجۀ اخلاقی که از داستان گرفتند را باهم درمیان می‌گذارند. داستان‌هایی که باباسمور برای دختر و دو پسرش تعریف می‌کند باهم بسیار متفاوتند؛ بعضی افسانه گونه‌اند و برخی کاملاً خیالی هستند. شخصیت‌های داستان‌هایش نیز گاهی انسانند، گاه حیوان و گاهی حتی یک خرس عروسکی! اما در تمام این داستان‌ها رازهایی نهفته است که ما را به سمت دوستی، محبت، و رعایت کردن اصول اخلاقی در تقابل با دیگران می‌کشاند.

برای اولین بار در اینترنت این برنامه عروسکی زیبا با کیفیت عالی در ۶۶ قسمت و دوبله فارسی تقدیم هموطنان می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. سلام قسمت دوم صداندارد لطفا درست کنین ممنونم

  2. دوست عزیز لطفا آدرس ایمیل درست بدهید در غیر اینصورت امکان گذاشتن کامنت رو از دست میدهید!! این کارتون چک شد قسمت شش بدون مشکل و با صداست.

  3. سلام
    ممنون از زحمتی که میکشید
    آیا امکانش هستش که تمام قسمت ها رو به صورت یک فایل فشرده قرار بدید که امکان دانلودش راحتر باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.