آموزش وردپرس

کارتون لئو و فرد – کامل (دوبله فارسی)

17,948بازدید

Capture

کارتون خاطره انگیز و بی‌کلام «لئو و فرد» در دو سری ۱۳ قسمتی برای گروه سنی کودک و خردسال تولید شده است. ۱۳ قسمت اول که در ۱۹۸۴ تولید شده به کارگردانی و نویسندگی Pál Tóth است و سری دوم به کارگردانی و نویسندگی Béla Weisz در ۱۹۹۳ تولید شده است.

لئو و فِرِد دو تا از بهترین دوستان خوب دنیا هستند. یک سیرک بزرگ و جذاب در شهر وجود دارد که فِرِد آن را اداره می‌کند. لئو، یک شیر است و در این سیرک زندگی می‌کند. فرد، هر روز چیزهای زیادی به لئو یاد می‌دهد. آنها در کنار سایر اعضای سیرک، روزهای شادی را می‌گذرانند.

برای اولین بار این کارتون زیبا با کیفیت عالی در ۲۲ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۵ نظر

  1. سلام ویزه خدمت مدیر محترم سایت تشکرمیکنم اززحماتی که درحقمون میکسشید خواهش میکنم اگه کارتونهای زیرو دارین برامون بزارین تا خاطراتمون زنده بشه ممنونم ازسایت خوبتان..جزیره گنج.مسافرکوچلو.خرسهای کوچلوی پرنده.ماجراهای باباسمور پیر.یونیکواسب شاخ دار.

  2. خسته نباشی مدیر جان لطفا سریال ساعت برنارد رو هم بذار

  3. سلام خداقوت و تشکر بخاطر سایت خوبتون ، یه کارتون ژاپونی بود که یه جوجه اردک به اسم پرطلا شخصیت اصلیش بود و باباش هم یه موش کور بود که کارگر معدن بود صبح های جمعه شبکه ۲ پخش میکرد ، خیلی کمیابه لطفا برای دانلود بذارید.
    نام اصلیش این بود Alfred J Kwak

  4. اسم کارتون ور خواستی دوستمون ایمان پر طلاس منم خیلی دنبالش گشتن اگه پیدا کردی محبت کن بزار روی سایت.

  5. سلام خدمت مدیریت محترم .من چند سال پیش از یک فروشگاه اینترنتی کلی کارتون قدیمی با قیمت تقریبا سیصد هزارتومن خریداری کردم..میشه گفت ی عالمه کارتون ک حتی خیلیاشونم کامل نبودن..حیف ک الان با نوستالژیک تی وی آشنا میشم..اما خداروشکر ک ب تمام کارتونهایی ک میخواستم دسترسی پیدا کردم اونم با کیفیت عالی و نسخه کامل..بازم تشکر میکنم از لطف شما.مرسی.موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.