آموزش وردپرس

کارتون لولک و بولک – کامل

127,711بازدید

Capture

مجموعۀ «بولک و لولک، کوچولوهای جهانگرد» با نام اصلی «بولک و لولک، بر فراز جهان» یک مجموعۀ بی‌کلام است که تولید آن از ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۶ به طول انجامید. در دهۀ هشتاد بر روی برخی قسمت‌ها و بخصوص قسمت‌های سینمایی آن صداگذاری شد. لولک و بولک برای اولین بار در یک فیلم انیمیشن در سال ۱۹۶۳ ظاهر شدند. در ۱۹ می ۲۰۱۱ از مجسمه‌های بولک و لولک در بیلسکو-بیالا Bielsko Biala شهری در جنوب لهستان توسط «جان و رومان نخربسکی» پرده‌برداری شد. این دو نفر، پسران «ووآدسواف نخربسکی» خالق شخصیت‌های این مجموعه هستند که درواقع ایدۀ اولیۀ خلق این شخصیت‌ها، در زمان کودکی پسرانش به ذهنش خطور کرد.
مجموعۀ بولک و لولک در ۱۱ فصل و مجموعِ ۱۷۴ قسمت کوتاه ۹ دقیقه‌ای و چندین فیلم سینمایی و آموزشی برای گروه سنی کودک تولید شده که از این تعداد، ۱۱۰ قسمت تقدیم شما می شود.
لولک و بولک دو برادر بازیگوش هستند که در هر قسمت ماجراهایی سرگرم‌کننده و گاهی احمقانه برای آنها پیش می‌آید. آنها معمولاً زمان زیادی را خارج از خانه می‌گذرانند. بولک Bolek برادر بزرگتر، پسر جسوری است، اما این جسارت اغلب باعث می‌شود او دست به کارهای خطرناک و ناشایستی بزند؛ اما لولک Lolek برادر کوچکتر، محتاط‌تر است و درنتیجه کمتر باعث خرابکاری و بوجود آمدن زیان و خسارت می‌شود. در نهایت این دو همیشه متوجه اشتباهاتشان می‌شوند و چون قلب مهربانی دارند سعی می‌کنند خطاهایشان را جبران کنند. یک شخصیت دیگر نیز در کنار این دو زندگی می‌کند که در بعضی قسمت‌های این مجموعه ظاهر می‌شود. او دختری به نام تولا Tola است که معمولاً در قسمت‌هایی دیده می‌شود که ماجرا در خانه یا نزدیک آن رخ می‌دهد. او همیشه مراقب بولک و لولک است، به آنها کمک می‌کند و گاهی مسئولیت‌های خانه را متقبل می‌شود.

این کارتون زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا در ۱۱۰ قسمت کامل تقدیم هموطنان عزیر میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۸ نظر

  1. با تشکر کارتون پسر مبتکر در مجموعه آرشیون هست؟

  2. فایل قسمت پنج موجود نمیباشد

  3. سلام ممنون از شما اصلاح شد.

  4. سلام خدمت مدیر محترم قسمتهای ۴۳ و۴۸ تکرار قسمتهای ۴ و۹ میباشن لطفا اصلاح کنین ممنونم

  5. با سلام و تشکر .لطفا سریال جزیره اسرار امیز با شرکت عمر شریف و بادبانهای برافراشته و مایا رو هم در برنامه هاتون قرار بدین

  6. با سلام و تشکر فقط خواستم بگم از مجموع ۱۱۰ قسمت ۲۲ قسمت تکراری هست و در اصل فقط ۸۸ قسمت میباشد

  7. سلام
    عزیز این کارتون بولک و لولک فقط چند تا لینکش سالمه باقی لینکهاش مشکل داره و دانلود نمیشه.
    اسم این کارتون رو که دیدم یاد دبیر ادبیاتمون تو دبیرستان افتادم. میگفت بچه بوده این کارتونو میدیده 🙂
    خدا بیامرز شوخ طبع و صمیمی بود…روحش شاد.

  8. درودمیفرستم برمدیروهمکاران محترم کانال وسایت هرزشمندنوستالژیک تی وی”خواستم مجموعه فیلمهای لویی دوفونس رابه صورت کامل درسایت ارزشمندتان قرارمیدهیدباتقدیم شایسته ترین احترامات ممکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.