آموزش وردپرس

کارتون مورچه و مورچه خوار (دوبله فارسی)

68,513بازدید

 قسمت سوم

download-icon-Taktemp (6)

۱۶ نظر

  1. با سلام و تشکر
    فقط جهت اطلاع عرض می کنم . مورچه خوار اون مورچه ( چارلی ) رو سوسیس نمی خواندش ! بلکه فقط در یک قسمت یه صحنه بود که مورچه خوار داشت میرفت که یهو دید یه سوسیس داره از جلوش رد میشه ، مورچه خوار بدبخت که یه عمری در حسرت مورچه سپری کرده بود با بی اعتنایی و از سر بزرگواری جلوی سوسیس ایستاد و گفت :” سلام سوسیس ” . غافل از اینکه هدف تمام زندگیش یعنی ” مورچه ” اون سوسیس را برداشته و داره زیرش راه میره و به ریش قهرمان محبوب ما میخنده . چند قدم اونور تر که به خودش گفت :” سوسیس که راه نمیره ” کار از کار گذشته بود .
    فقط همین بود و در سایر قسمت ها اونو مورچه خطاب ! می کرد . مثلاً وایستا مورچه کاریت ندارم فقط می خوام بخورمت ! :))
    بهرحال دستتون درد نکنه

  2. دستتون درد نکنه

  3. با سلام . لطفا کارتون” ای کیو سان” رو سایت قرار بدید. با تشکر

  4. با سلام لطفا کارتون “آلن لیون” را هم بگذارید.

  5. سلام و خسته نباشید. ممنون می شم اگه مجموعه کامل مورچه و مورچه خوار رو برای دانلود بذارید . منتظر هستم

  6. سید علیرضا عابدین نجفی

    با سلام دستتون درد نکنه سپاس و تشکر فراوان اگه براتون مقدور هست فیلم های ترسناک هم بزارید .

  7. سلام:اگه ممکنه از کارتون های سند باد هم در سایت قرار بدهید.

    از زحمات شما تشکر میکنم.

  8. سلام.با دیدن این همه نوستالژی برگشتم به اون سال ها و بغض کردم، واقعا خسته نباشید.قصد توهین به هیچکس ندارم اما متاسفانه فقط ما دهه شصتی ها معنی نوستالژی رو می فهمیم حتی اگه سال ها بگذره.از صمیم قلب از زحماتتون تشکر می کنم.
    پاینده باشید…

  9. لطفا کارتون “نیک و نیکو” رو هم بذارین همون زنبورا. راستی هاچ زنبور عسلو گذاشتین؟

  10. کاش بتونیدتصویروازیوتیوپ دانلودکنیدبعددوبله فارسی روبهش اضافه کنیداینطوری خیلی باکیفیت درمی یاد.بهرحال ممنون برای این سایت

  11. باسلام وخسته نباشید
    متاسفانه کارتون مورچه و مورچه خوار و بازرس رو بخش نمیکنه اگه امکانش هست مشکلشو برطرف کنید تا بتونیم ببینیم. سپاسگزارم

  12. در صورتی که قصد دارید از تبلت یا موبایل ویدیوها را تماشا کنید حتما از مرورگر پوفین استفاده نمایید، یا روی گزینه دانلود بزنید تا پخش شروع شود.

  13. سلام خیلی ممنون از برنامه های قشنگی که در سایت گذاشتید لطفا کارتون بازرس و دودو و پلنگ صورتی را هم در سایت قرار دهید

  14. سلام ببخشید من یک انیمیشن رو یادمه که بی کیفیت بود (راستشو بخواین بچه بودم تو سک سک دیدمش) یک دختر بود که میره توی یک مدرسه شبانه روزی بعد مدیر مدرسه اونو دوست نداره دخترو زندانی میکنه بعد دختره یه کار خوب میکنه و با مدیر مدرسه رابطش خوب میشه. یک دوست هم داره که وقتی موقع غذا میرسه قایمکی برای دختره غذا میبره. میخواستم بپرسم اسمش رو حداقل به من بگین اگر میدونین مرسی.

  15. سلام ببخشید من یک انیمیشن رو یادمه که بی کیفیت بود (راستشو بخواین بچه بودم تو سک سک دیدمش) یک دختر بود که میره توی یک مدرسه شبانه روزی بعد مدیر مدرسه اونو دوست نداره دخترو زندانی میکنه بعد دختره یه کار خوب میکنه و با مدیر مدرسه رابطش خوب میشه. یک دوست هم داره که وقتی موقع غذا میرسه قایمکی برای دختره غذا میبره. میخواستم بپرسم اسمش رو حداقل به من بگین اگر میدونین مرسی. درضمن این فیلم سینمایی بود متشکرم اگر راهنماییم کنید.

  16. سلام نخست ممنون از این همه علاقمندی قدیم ما که گرداوریش کردین دوم اگه امکان داره مجموعه بازرس پلنگ صورتی رو بزارین و مورچه و مورچه خوار رو تکمیل کنید و یک درخواست داشتم برای من به شخصه خیلی مهم کارتونی بنام شکارچی بزرگ (انیمه سه بعدی شبیه پت پستچی)بود که فکر میکنم حاصل تقسیم یک فیلم بلند در اصل به چند قسمت بود و طی اون یک لاشخور سعی میکرد یک شکارچی بی دست و پا ولی خوش شانس رو بخوره ولی همیشه ناکام میموند اگه اونو بزارین ممنون میشم گرچه شاید درست نباشه ولی حاضرم بهای نقدیش هرچی باشه بپردازم امیدوارم این رو جسارت تلقی نفرمایید صرفا قصدم نشن دادن اهمیتش برام بود سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.