آموزش وردپرس

کارتون هایدی – کامل (دوبله فارسی)

140,490بازدید

Capture

«هایدی، دختری از کوه آلپ» نام مجموعه تلویزیونی ایست که بر اساس رمانی سوییسی به نام «سالهای سرگردانی و آموزشِ هایدی» در ۱۹۷۴ ساخته شد. این رمان توسط «جوانا اسپری» حدود یک قرن قبل یعنی در ۱۸۸۰ نوشته شده‌ بود.

داستان این سریال دنباله‌دار درمورد دختر بچه‌ای پنج ساله است که یک سال بعد از تولدش پدر و مادرش را از دست‌ داده و عمه‌اش سرپرستی او را به‌عهده‌ می‌گیرد. در واقع داستان از روزی شروع می‌شود که عمه «دت» کاری در شهر فرانکفورت پیدا کرده و دیگر نمی‌تواند از «آدلاید» که همه او را هایدی می‌نامند نگهداری کند بنابراین تصمیم می‌گیرد که او را به نزد پدربزرگش که تنها فامیل اوست ببرد تا او مسئولیت سرپرستی از هایدی را به ‌عهده بگیرد.

اما پدربزرگ در دامنه کوه‌های آلپ دور از روستا و مردمش، با سگش «جوزف» به تنهایی زندگی می‌کند. او ظاهراً دوست ندارد با کسی مراوده‌ای داشته باشد، شایع است که او در جوانی کسی را کشته و بخاطر این شایعات مردم از او دوری می‌کنند و به همین علت هم با عمه دت که می‌خواهد هایدی را به نزد او بفرستد مخالفت می‌کنند. با این وجود هایدی خیلی زود خود را در قلب پیرمرد جا می‌کند. تنها کسی که به خانه پیرمرد رفت و آمد می‌کرده چوپان کوچولویی به نام «پیتر» است که روزها بُزهای اهالی روستا را برای چرا به اطراف خانه پیرمرد می‌برد. پیتر نزد مادربزرگش زندگی می‌کند. او پیرزنی نابیناست و بزرگترین آرزویش این است که کسی برایش از روی کتاب محبوبش بخواند. او معتقد است که پدربزرگ هایدی حق ندارد از رفتن هایدی به مدرسه جلوگیری کند.

روزها می‌گذرد. یک روز عمه دت متوجه می‌شود که یک تاجر ثروتمند آلمانی دختری فلج به نام «کلارا» دارد و چون کلارا دچار افسردگی ناشی از بیماری شده به دنبال یک همراه و همدم برای او می‌گردد. عمه دت این موضوع را فرصت خوبی برای آموزش و تحصیل هایدی می‌بیند و ترتیبات سفر هایدی به آنجا و ماندن او پیش کلارا را فراهم می‌کند. اما هایدی بیش از پیش به کوهستان و پدربزرگ و پیتر انس گرفته و اصلاً دوست ندارد آن‌جا را ترک کند و …

برای اولین بار در اینترنت این کارتون زیبا با کیفیت عالی در ۴۰ قسمت و دوبله فارسی تقدیم هموطنان می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۱ نظر

  1. سلام..خسته نباشید..ممنون از سایت زیباتون..
    لطفا کارتون هایدی رو کاملش کنین..ظاهرا ۲۶ قسمت بیشتر نزاشتید..
    ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید lمیشه بگید چرا جایی کی مادرهایدی اونو میاره میسپاره پدربزرگ نیست ولی قسمت اول هایدی پیش پدربزرگه وباپیتر بازی میکنه ممنون میشم درست کنین

  3. با سلام بر مدیر زحمت کش گروه و تشکر بابت تمام زحمات بی دریغت
    لطفا ادامه سریال هایدی رو هر چه زودتر روی سایت قرار بده باتشکر

  4. سلام ممنون از شما، قسمت های ۲۷ تا ۳۶ کارتون خاطره انگیز هایدی اضافه شد.

  5. با سلام خدمت مدیر عزیز و زحمت کش سایت
    بابت قسمت های جدید هایدی تشکر
    فقط اگه امکان داره مثل همیشه بزرگواری کنید و چند قسمت باقی مانده رو تا وسط هفته آینده روی سایت قرار بدید لطفا
    با تشکر ویژه از زحمات بی دریغت کارت واقعا۲۰

  6. سلام و درود بر شما در نظرات آقا مصطفی درست میگن چرا اون قسمت بردن هایدی به نزد پدربزرگش نیست؟؟؟؟ لطفا بررسی کنید با تشکر

  7. درود و احترام خدمت مدیریت محترم سایت
    من سالها منتظر بودم که بتونم از جایی هایدی رو تهیه کنم.زمانی که از شبکه پویا پخش شد متاسفانه من بدلیل شاغل بودن نتونستم ببینم.شما واقعا منو خوشحال کردین.واقعا از لطفتون ممنونم.البته منم با آقای مصطفی موافقم.چرا اون قسمتهایی که خاله هایدی اونو میزاره پیش پدربزرگش نیست؟ آخه اون قسمتها هم خیلی قشنگه هم مهم.
    ضمن تشکر مجدد از شما و سایت خیلی خوبتون اگه میشه آزمایشگاه دریایی ۲۰۲۱ رو هم با کیفیت خوب بزارید.
    مرسی مرسی

  8. سلام و عرض ادب. این کارتون دقیقا ۶ قسمت اولش نیست. لطفا اگه میشه اونارو هم بذارین. اینجوری خیلی ناقصه.

  9. سلام به همین صورت از تلویزیون ایران پخش شده.

  10. با سلام ودرود خدمت مدیر سایت لطفا کارتون فردی مورچه سیاه رو بذارید برای دانلود ممنون میشم

  11. با سلام خدمت شما عزیزان
    من در دوران کودکی کارتونی دیدم که در اون کارتون یک گروه تبهکار حیوانات که سردسته اونها یک موش بود و داخل اون فیلم یک سیمرغ و یک کاراگاه هم بود که با شلیک گلوله به موش گوش موش رو برید .از دوستان خواهشمند هستم کسی اسم اون کارتون رو میدونه ؟
    با تشکر از نوستالوژیک تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.