آموزش وردپرس

کارتون یک یانکی اهل کنتیکت در دربار شاه آرتور- کامل (دوبله فارسی)

8,426بازدید


کارتون قدیمی است که براساس کتاب معروف مارک تواین به همین نام ساخته شده.
خلاصه داستان: ماجرای یک مهندس یانکی از کنتیکت است که به طور تصادفی با ضربه ای که به سرش می خورد، خودش را در انگلستان قرون وسطی می بیند، در حقیقت به گذشته و به زمان دربار شاه آرتور بر می‌گردد جایی که او را یک نادان فرض می‌کنند اما او به زودی با استفاده از دانش و تکنولوژی خودش تبدیل به یک شعبده باز می‌گردد، توین کتاب را یه عنوان تقلیدی از یک هجو در جهت مفاهیم رمانتیک در رویاهایش نوشت.

این کارتون زیبا برای اولین بار با دوبله قدیمی فارسی در قبل از انقلاب از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۳ نظر

  1. واقعا ممنون. حس خیلی خوبی از دیدن مجدد این انیمیشن که در دوران کودکی دیده بودمش بهم دست داد. یادی شد از صدای جوان و پرطراوت آن زمان گویندگانی که متاسفانه بعضیهاشون دیگه بینمون نیستند. زنده یادان مثل کنعان کیانی ، خسرو شایگان و… به نظرم این کارتون در سال های اولیه بعد از انقلاب دوبله شده چون بخش زیادی از سکانس هایی که خانم ها در آنها حضور دارند سانسور شده و بدون دوبله مانده اند. و اسامی خاصی از جمله شاه آرتور گفته نمی شوند. اگر نسخه دو زبانه (فارسی – انگلیسی) رو قرار بدید واقعا عالی میشه. گوینده نقش اول این انیمیشن به عهده بازیگر کهنه کار آمریکایی Orson Bean هست که حتما ایشون رو در نقش فروشنده سریال پزشک دهکده دیدین. انیمیشنی است که در سال ۱۹۷۰ میلادی برای تلویزیون استرالیا با همکاری آمریکا و انگلستان ساخته شده.

  2. ممنون بابت قراردادن این انیمشن خاطره انگیز. این انیمشن با نام “خواب نیک” از تلویزیون پخش شده. لطفاً این نام را هم اضافه کنید تا کسانیکه به دنبال این انیمشن هستند با سرچ کلمات خواب نیک بتونند پیداش کنند.

  3. سلام و احترام
    چقدر دنبال این کارتون بودم ، خیلی ممنون واقعا زحمت کشیدید.
    یک دنیا ممنون
    لطفا فیلمهای بوژست و سریال مارکوپولو و روح مرداب را هم قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.