آموزش وردپرس

برنامه سیمای اقتصاد ما (آقای اقتصادی)

22,171بازدید

Capture
برنامه ی خاطره انگیز سیمای اقتصاد ما که در بین مردم به آقای اقتصادی معروف بود بااجرای مرحوم هاشمی، مهمان خانه های ما در دهه ی شصت شمسی (۱۳۶۶) بود.

“سیمای اقتصاد ما” از آن دست برنامه ها بود که با تلفیق آیتم های نمایشی و بخش‌های کارشناسی، به اقتصاد خانواده می‌پرداخت و مرحوم ناصرمندوب هاشمی با کاراکتر آقای اقتصادی شهره شده بود.

کارگردان: محمدرضا پاسدار
بازیگران:احمد مندوب هاشمی – عباس محبوب – محمد شیری – شاپور شهیدی

قسمتهایی دیدنی از این برنامه خاطره انگیز تقدیم شما می شود.

download-icon-Taktemp (6)

۶ نظر

  1. من این برنامه رو قشنگ یا دم هست فکر کنم سه شنبه ها پخش میکرد و جزو محبوبترین برنامه های تلویزیون بود.برنامه های نمایشی که وسط برنامه پخش میشد فوق العاده بود. خدا وکیلی با این که خیلی سختی میکشیدیم خوش بودیم با این برنامه ها. اون موقع ها یه برنامه هم در مورد بررسی فیلمهای سینمایی خارجی هم پخش میشد به اسم آن روی سکه که در مورد جلوه های وی‍ژه فیلمها بحث میکرد ویه مجری بسیار توانمند داشت نمیدونم تو آرشیو داری یا نه خیلی باحال بود البته این برنامه با برنامه سینما تیاتر۶۱ یا ۶۲ یا … اشتباه گرفته نشود. با تشکر

  2. با نظر بنیامین موافقم.
    اون ایام جنگ بود، ناخوشی بود قحطی هم بود. ولی عجیب خوش بودیم و ایام خوبی بود. سالها از اون ایام میگذره ولی ما هنوز از اون روزها با خوشی و نیکی یاد میکنیم. کاش میدونستم چرا اون خوشی ها و همدلی ها و صمیمیتها الان دیگه از بین رفته…..

  3. این رو از کجا گیر آوردی؟با این حال خیلی خیلی از زحماتتون ممنونم

  4. خیلی ممنون، خیلی برنامه نوستالژیکی هست. من اونزمان همشو دیدم. باز میخواستم ببینم. حیف که مرحوم هاشمی سالهاست بین ما نیستند. بسیار گوینده توانا و دوست داشتنی بودن. روحش شاد.

  5. سید محمد ابطحی

    خدا رحمتت کند اقتصادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.