آموزش وردپرس

بازی کماندوز یک

12,300بازدید

c

اگر طرفدار بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی کماندوز را شنیده اید یا حداقل یکی از نسخه های آنرا به پایان رسانده اید. این بازی توانست با ابتکارات و نوآوری های خود سبک جدیدی از بازی های استراتژیک را پایه گزاری کند و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرد. بازی که یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین بازی های سبک استراتژیک می باشد. از این بازی پنج سری به بازار آمد.
اولین نسخه کماندوز در سال ۱۹۹۸عرضه شد. در این بازی شما در نقش کماندوهای حرفه ای هستید که در جنگ جهانی دوم عملیات سری انجام می دهید که انجام این عملیات ها ، حرکت دشمن را کند و مختل می کند. به طور کلی باید با کمک کماندوهایی که در هر مرحله دارید کلیه عملیات دشمن را خنثی سازید.

ترکیب بازیهای استراتژیک، اکشن و فکری در قالب یک داستان و سناریوی جذاب و پرداخت خوب شخصیت های بازی، اصلی ترین عامل موفقیت این بازی بوده است. در بازی هر کدام از شخصیتها دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند، که شما برای گذراندن هر کدام از مراحل به آن ویژگی ها نیاز خواهید داشت.

توضیحاتی پیرامون شخصیت های بازی:
در بازی کماندوز شما کنترل شخصیت های اصلی بازی را بر عهده دارید که هر کدام از این شخصیت ها توانایی ها و قابلیت های منحصر بفردی برای خود دارند. اولین کماندو شما در بازی گرین برت نام دارد که قدرت زیادی دارد و همچنین توانایی کار با انواع اسلحه ها و توانایی منهدم کردن ادوات دشمن از جمله تانک و نفربر را دارد. این فرد قدرت آتش بالایی دارد و در بطن جنگ می توانید از او استفاده کنید.
ویلیام معروف به تک تیر انداز، که همانگونه که از نام آن بر می آید یک اسنایپر است و دشمنان را از دور غافلگیر می کند. البته این شخصیت قابلیت های دیگری نیز دارد اما برترین توانایی او تک تیر اندازی است.
شخصیت بعدی معروف به جاسوس که رییس گروه هم است. توانایی او در جاسوسی از دشمن بسیار زیاد است ، او می تواند دشمنان را بدون سر و صدا کشته ، لباس آنها را بپوشد و به داخل سیستم دشمن نفوذ کند. در کل این سه شخصیت در بازی ماموریت های متنوعی بر عهده دارند که می توانند شما را تا پایان بازی همراه خود نگه دارند.

بعد از دانلود فایل zip آن را از حالت فشرده در بیاورید (برنامه winrar) سپس فایل exe را اجرا کنید. در ادامه بعد از کپی فایل در فولدر ایجاد شده روی فایل betasux کلیک کرده تا بازی اجرا شود.

دانلود بازی کماندوز یک (نصب ساده در هر ویندوزی) ۵۹ مگابایت
download-icon-Taktemp (6)

نکته مهم: بعد از اتمام نصب پنجره رجیستری برای شما باز خواهد شد ابتدا روی yes و سپس روی OK کلیک نمایید

برای بهبود کیفیت تصویر ، داخل بازی از منو گزینه Option و سپس Video Option را انتخاب نموده اکنون بالاترین رزولیشن یعنی ۱۰۲۴ را فعال کنید.

۲ نظر

  1. باعرض سلام و خسته نباشىى خدمت شما عزیزان محترم
    میخواستم بدونم ممکنه به زودى کماندوز دو هم براى دانلود عرضه بشه ؟
    به جرأت میتونم بگم همه جا رو دنبالش گشتم چه داخل و چه خارج إز کشور رو ممنون میشم جواب سوالم رو بدین

  2. آقا جواد یاسینی..
    من با اولین سرچ پیداش کردم
    شما همه جا رو گشتی اما متاسفانه تو انتخابات دقت نکردی
    با اجازه مدیر عزیز نوستاژیک مون
    یه سر اینجا بزن
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Commandos_2:_Men_of_Courage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.