آموزش وردپرس

فیلم سینمایی دکتر ژیواگو (دوبله فارسی)

55,702بازدید

ji

دکتر ژیواگو، فیلمی از دیوید لین است که بر اساس رمانی به همین نام از بوریس پاسترناک در سال ۱۹۶۵ با بازی عمر شریف و جولی کریستی ساخته شد. دریافت اسکار بهترین موسقی فیلم در سال ۱۹۶۵.

خلاصه داستان: فیلم به ظاهر داستان زندگی پزشکی شاعر به نام یوری ژیواگو اما در واقع آینه‌ای از جامعه روسیه در نیمه اول قرن بیستم است. مصائبی که ژیواگو دچار آن می‌شود، درد و رنجی است که طبقه متوسط روسیه در دوران زمامداری استالین وپس از انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ به آن مبتلا می‌گردد.

بازیگران: عمر شریف, جولی کریستی, جرالدین چاپلین, راد استایگر, آلک گینس, ژرارد تیشی

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت عالی و دوبله فارسی از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

دانلود زیر نویس فارسی

۱۴ نظر

  1. سلام آقا / خانوم عزیز

    مرسی از زحماتتون چنتا فیلمه خیلی خوب رو تا الان برای دانلود گذاشتین که واقعن بسیار زیبا و پور مانا بودن
    ماسالا دکتر ژیواگو و … خواستم خآهش کنم که اگر مقدوره فیلمه( لورانس عربستان) به کارگردانی دیوید لین و پیتر اوتول نقش لورنس را در این فیلم بازی می‌کند.را هم بزارید و ۱ فیلمه دیگه که کار پدره دوبلی ایرانه( بانوی زیبای من) .
    قبلا از همکاریتون متشکرم

  2. فیلم لورنس عربستان برنده ی هفت جایزه ی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری وبهترین موسیقی متن شده است. همچنین پیتر اوتول برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، عمر شریف برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و رابرت بولت و مایکل ویلسون برای بهترین فیلمنامه نامزد دریافت اسکار شده اند.

  3. سلام
    دو فیلم دکتر ژیواگو و اشکها و لبخندها رو دانلود کردم و شفافیت فیلمها عالیه اما همش پرش داره و مدام تصویر شطرنجی میشه.آیا مشکل در دانلود از من هست یا خیر؟ضمنا سرعت اینترنت در کشوری که هستم فوق عالیه.

  4. سلام دوست عزیز، چک شد هیچ مشکلی در فایل ها نبود. مشکل میتونه از دانلود ناکامل باشه یا از پلیر پخش.

  5. مدیر سایت دمت گرم..ایولله واقعا بعد از مدتها دو سه تا فایل و فیلم خاطره انگیز دیدم خیلی خوشحالم و خاطراتمرو زنده کردید …دمت گرم..راستی ادامه بده خیلی طرفدار داره همچین فیلمها و مستندات قدیمی..
    ممنون.

  6. با سلام وتشکر از صفحه خوبتوناز وبتون تا الان سه تا فیلم دانلود کردم واقعا زیبا ونوستالژیک.امیدوارم موفق و بهروز باشید

  7. من موفق به دانلود نشدم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

  8. سلام لینک دانلود تست شد مشکلی نداره. دوباره تلاش کنید.

  9. سلام میکنم چون دورازادب میدونم که سلام نکنم ولی وقتی باسایتتون آشناشدم به خودم گفتم به به همونیه که میخوام ولی بادانلودکردن دکترژیواگوبه خودم لعنت فرستادم،چراکه بازهم گول امثال سایت شماروخوردم ،شمانوشتیدکه فیلمهای دوبله ولی فقط خواستیدکه سرمردم روکلاه بگذارید،امثال منی که فیلمهای کلاسیک رومیبینن ۹۰درصدبخاطردیالوگهای ماندگاری هست که دوبلورهای بزرگ مملکتمون تونستن بدون اینکه ازمعنی ویافهم اون جمله ویاکلمه چیزی روکم کنن بانهایت ادب وبه درست اون روبه بیننده القاکنن وحالاشمااومدین و این شترگاوشیرپلنگ روتحویل مردم میدید .توروبخداباوقت مردم بازی نکنید،بابامن باهزارشوق این فیلم روازشب تاصبح دانلودکردم ورفتم سرکارووقتی اومدم بااین امیدکه یه شاهکاررومیخوام ببینم وشماگندزدیدتوش،یه بزرگی میگفت یک سری آدمهاهستندکه ده تومن به یکی ضررمیزنندکه یک تومان گیره خودشون بیادواون آدمها که این کاررومیکنندخیلی…..وفکرمیکنم که شماتمثیلی ازاین مثال هستید .

  10. سلام پیمان جان واقعا شرمنده این نسخه ای بوده که به دستمون رسیده. االان براش زیرنویس فارسی اضافه کردیم که میتونید ببیند.

  11. سلام – مرسی برای این فیلم زیبا کیفیت عالی با دوبله معرکه است. دنبال چند فیلم کلاسیک دوبله بودم در سایت خوب شما پیدا کردم. سپاسگذارم.

  12. باعرض سلام وخسته نباشید ویک دنیا تشکر از محبتتون لطفا در صورت امکان فیلم بربادرفته دوبله اول باصدای اقای چنگیز جلیلوند و اقای جلال مقامی در سلیتتون قرار بدید یک دنیا تشکر

  13. Sepasgozaram. zende bashid

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.