آموزش وردپرس

کارتون فوتبالیست ها ۳ – کامل (دوبله فارسی)

61,584بازدید

سریال انیمیشنی «فوتبالیست‌ها» در ابتدا بر اساس مجموعۀ کمیک استریپ‌های ژاپنی که یوئیچی تاکاهاشی در مجلۀ هفتگی شکل گرفت. این بخش مجله، با نام «کاپیتان سوباسا» برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ چاپ شد و انتشار آن تا سال ۱۹۸۸ تجدید می‌شد. اولین مجموعۀ انیمیشنی آن نیز در ۱۹۸۳ آمادۀ پخش شد. در طی قریب به ۳۰ سال بخاطر استقبال شایان مخاطبانش چندین سریال و فیلم انیمیشنی از آن، همزمان با خلق ادامۀ کمیک استریپ‌ها ساخته شد. در کل، بیش از ۷۰ میلیون نسخه از این مجله در ژاپن به فروش رسید و باعث شد این مجله تاکنون یکی از محبوب‌ترین مجلات در این کشور محسوب شود.
سوباسا اُزارا کاپیتان تیم شاهین به، همراه گنزو واکی‌بایاشی و کاکرو یوگا که در گذشته‌ای نه چندان دور رقیبان او بودند به تیم ملی ژاپن می‌پیوندند…سوباسا اُزارا دانش آموز ۱۱ ساله مدرسه ابتدایی است که واقعاً عاشق فوتبال است. بزرگترین رؤیای او این است که یک روز در تیم ملی ژاپن بازی کند و در جام جهانی افتخار کسب کند. او همراه با مادرش زندگی می‌کند، در حالی که پدرش کاپیتان کشتی است و دائماً در حال دریا نوردی است.
زمانی که سوباسا فقط یک ساله بود، در حالی که با یک توپ فوتبال بازی می‌کرد ناگهان با یک اتوبوس تصادف می‌کند. توپ در مقابل او مثل یک کیسۀ هوا عمل می‌کند و ضربۀ آن را می‌گیرد، بنابراین سوباسا از یک خطر جدی نجات پیدا می‌کند. از این رو، به این باور می‌رسد که: «توپ دوست من است» و با این باور بسیار با توپ تمرین می‌کند و با وجودی که نوجوان است دارای چنان سرعتی شگفت انگیز، استقامت، مهارت دریبل و شوت‌های قدرتی می‌شود که هر کسی بازی او را می‌بیند حیرت می‌کند.
پس از مدتی عمو «جان»، که از بهترین فوتبالیست‌های برزیل است، برای یک سری معاینات پزشکی به طور موقت به ژاپن می‌آید. هنگامی که بازی سوباسا را می‌بیند به این فکر می‌افتد که سوبا را با خود به برزیل ببرد تا در فوتبال پیشرفت کند. بنابراین به عنوان یک مربی به سوباسا کمک می‌کند تا او را به مهارت‌های ویژۀ فوتبال برساند و دید او را نسبت به فوتبال حرفه‌ای بهبود می بخشد. در نتیجه، سوباسا به تیم مدرسۀ ابتدایی می‌پیوندد و با تیم نوپای مدرسه بالا می‌رود، درحالی‌که زیر نظر مربی جدیدش به یادگیری فنون خاص بازی دست پیدا می‌کند.

از طرفی دیگر سوباسا با واکی‌بایاشی روبه‌رو می‌شود، دروازه‌بانی که از استعداد بی‌نظیری برخوردار بود و هیچ یک از ورزشکاران آن شهر نمی‌توانستند به او گل بزنند، حتی با توپ راگبی و بیسبال! در نهایت آن‌دو به یک تیم پیوسته و در مقابل کاکرو یوگا رقیب سرسختشان قرار می‌گیرند.

کاکرو که بخاطر خانواده‌اش تلاش بسیاری می‌کند به هیچ وجه شکست را نمی‌پذیرد. او با سرسختی در مقابل رقبایش حضور پیدا می‌کند. در نهایت هرسۀ آنها به همراه «تارو میساکی» و چند تن دیگر به پیراهن تیم ملی ژاپن دست پیدا می‌کنند…

برای اولین بار در نت، این کارتون زیبا در ۴۵ قسمت کامل با دوبله ی فارسی و کیفیت بالا تقدیم شما می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.