آموزش وردپرس

فیلم دزد دوچرخه (دوبله فارسی)

15,754بازدید

Capture

دوچرخه‌دزد ها یا دزد دوچرخه، فیلمی نئورئالیستی ساختهٔ ویتوریو دسیکا، فیلمساز ایتالیایی است که در سال ۱۹۴۸ میلادی ساخته شد. این فیلم به عنوان یکی از متحول‌کننده‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان شناخته شده است. این فیلم که مانند سایر فیلم‌های نئورئالیستی، در خارج از استودیو و در فضای واقعیِ محله‌های شهر ساخته شده و خواهان ارتباط مستقیم با واقعیات جامعه است، در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت معتبر IMDb در رتبه ۸۷ قرار دارد. دزد دوچرخه تنها پس از گذشت چهارسال از ساخت، در مجله “Sight & Sound” به عنوان برترین فیلم تاریخ سینما شناخته شد.

خلاصه داستان: کارگر بی‌کاری به‌نام «آنتونیو» (ماجورانی) سرانجام به‌عنوان اعلان‌چسبان استخدام می‌شود. وی مجبور است برای اینکه در این شغل تایید شود، دوچرخه‌ای را به همراه داشته باشد تا بوسیله آن پوسترها در سطح شهر نصب نماید. از اینرو با توجه به تهی‌دستی خانواده‌اش، با پول ملحفه‌های تخت خواب خانه که می‌فروشد و دوچرخه قدیمی خود را که گرو بانک است، آزاد می‌کن و سر کار می‌رود. اما پس از چند روز کار، دزدی دوچرخه آنتونیو را در هنگام کار کردن وی می‌دزدد و آنتونیو مجبور است برای اینکه شغلش را از دست ندهد، هرچه سریعتر دوچرخه‌اش را پیدا کند. از اینرو از روز بعد از دزدیده‌شدن دوچرخه، با کمک پسر کوچک و دوستانش، به امید یافتن دوچرخه در شهر جستجو می‌کنند. پس از چند ساعت….

بازیگران: لامبرتو ماجورینی, انزو استایولا, لیانلا کارل, ویتوریا آنتونوچی

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله فارسی – بدون حذفی – از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۸ نظر

  1. فیلم دزد دوچرخه یک شاهکار سینمایست

  2. سلام با لینکی که برای دانلود از ایران گذاشتید نمیتونم از دانلود منیجر استفاده کنم . به صورت معمولی هم ۲۰ ساعت طول میکشه . لطفا راهنماییم کنید . ممنون

  3. سلام این لینک با دانلود منیجر هیچ مشکلی نداره. دوباره تلاش کنید.

  4. دوست گرامی لینک ارور میده .ممکنه خواهش کنم چک کنید . ممنون .

  5. سلام چک شد مشکلی نداشت دوباره تلاش کنید لطفآ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.