آموزش وردپرس

فیلم صبحانه در تیفانی (دوبله فارسی)

59,915بازدید

Capture

فیلم کلاسیک و بسیار زیبای صبحانه در تیفانی به کارگردانی بلیک ادواردز و بازی آدری هپبورن، محصول سال ۱۹۶۱ کمپانی پارامونت پیکچرز می‌باشد. این فیلم دربارهٔ هالی گولایتلی، دختر جوانی است که به تنهایی زندگی می‌کند. هالی دختری ساده، زیبا و وحشی است که در ۱۵ سالگی ازدواج می‌کند ولی پس از مدت کوتاهی به قصد بازی در فیلم، همسرش را ترک کرده و به هالیوود می‌رود، اما در آنجا هم ماندگار نمی‌شود و راهی نیویورک می‌شود. آشنایی هالی با نویسنده جوانی به نام پل وارجک باعث دگرگونی زندگی هر دوی آنها می‌شود.

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا و دوبله – بدون حذفی – و زیرنویس فارسی از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود. با تشکر از سایت وزین ایران فیلم برای هماهنگی دوبله و تصویر.

download-icon-Taktemp (6)

دانلود زیرنویس فارسی

۳ نظر

  1. خواستم از مـــــــــــــدیر سایت بخاطر گذاشتن فیلمهای بدون سانسور (که اکثر ایرانیان توی این ۳۷ سال از این کار زشت که توسط صدا وسیما انجام میشد ومیشود بسیار نفرت دارند) تشکر وقدردانی بکنم. ممنون .

  2. سلام واقعا خسته نباشین سایتتون عالیه یه خواهش دارم فیلم ایتالیایی منشی مخصوص من و خانم دکتر مرسی دوبله بذارین اگر بذارین یه دنیا ممنون میشم فیلمهای ایتالیایی قدیمی اگر میشه بیشتر بذارین

  3. با عرض سلام و تشکر، یه فیلم وقتی که من کوچک بودم در عید نوروز در ۳ قسمت پخش شد که فقط صحنه‌ای که یادمه ازش مهمانها دور یک میز شام با خوردن سم میمیرن، فقط این صحنش یادم مونده و فیلم خیلی جالبی بود یادمه، نمی دونم اسمش چی بود. اگه میدونید لطفا فیلمش را داخل سایت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.