آموزش وردپرس

سریال بادبانهای برافراشته دوبله فارسی

61,138بازدید

بادبانهای برافراشته نام یک مجموعهٔ تلویزیونی رومانیایی ۱۲ قسمتی محصول سال ۱۹۷۶ است که در دهه ۶۰ از تلویزیون ایران پخش می‌شد. منتقدان هنری، بادبانهای برافراشته را یکی از بهترین کارهای هنری کشور رومانی در چند دهه اخیر می‌دانند و می‌گویند در صنعت سینما و تلویزیون این کشور کمتر توانسته چنین اثر محکم و قابل دفاعی تهیه و تولید کند. بادبانهای برافراشته که در یک فصل ۱۲ اپیزودی روی آنتن رفت، یادآور نوستالژیهای دوران کودکی و نوجوانی تماشاگران تلویزیونی است.

این مجموعه حادثه‌ای، قصه کشتی اسپرانتا (به معنی امید) را دنبال می‌کند که راهی سفری به نیمی از کره زمین می‌شود. در جریان این سفرها، یک سری حوادث و ماجراجوییهای غیرقابل باور برای خدمه این کشتی اتفاق می‌افتد و آنها برای رسیدن به مقصد خود، سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند موانع مختلف را از جلوی راه خود بردارند. در طول سفر، آنها با نیروی پرقدرت و غیرقابل کنترل طبیعت روبهرو می‌شوند، تجربه برخورد با دزدان دریایی را از سر می‌گذرانند، دشمنان خطرناکی را تجربه می‌کنند و در کل، با موانعی روبه رو و درگیر می‌شوند که کمتر کسی حتی تصورش را هم نمی‌تواند داشته باشد. مورسان دربارهٔ بادبانهای برافراشته می‌گوید: «قصه و حال و هوای آن دربارهٔ تلاشهای سخت و مداومی است که در زندگی روزمره همه ما آدمها می‌تواند وجود داشته باشد. قصد داشتم لایه‌های زیرین این مسائل و روابط را در قالب یک داستان اکشن و ماجراجویانه به تصویر بکشم. چه چیزی باعث می‌شود بعضی آدمها در تلاشهای روزمره خود پیروز شوند و برخی دیگر شکست می‌خورند؟ این پرسش همیشه ذهن مرا به خودش مشغول کرده بود و دلم می‌خواست جوابی منطقی برای آن پیدا کنم. زمانی که داستان رادو تودوران را خواندم، احساس کردم قصد پاسخ دادن به همان سوالات همیشگی مرا دارد. همین نکته وادارم کرد به سراغ ساخت نسخه تصویری آن بروم. آدمهای این قصه راهی مکانهایی می‌شوند که تا قبل از آن، هیچ بشری به آنها پا نگذاشته است. در عین حال، فکر می‌کردم که حال و هوای اکشن و صحنه‌های پرهیجان حادثهای می‌تواند کمک زیادی کند تا تماشاگران را بیشتر جذب قصه آن کنم.»

برای اولین بار نسخه ی دوبله فارسی این سریال در ۱۲ قسمت تقدیم می شود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۳ نظر

  1. این عالی بود! عالی! فکر نمیکردم کسی داشته باشتش و با آپلودش کنه. لینک قسمت ۶ کی دریست میشه. واقعا ممنون. همچنان دنبال اولین سری چاق و لاغر (قبل از ورود قرقی به داستان و اولین قسمتی که اونا با قرقی برخورد میکنن هستم. اگه اونم پیدا بشه دیگه فقط چند مورد دیگه میمونه که درخواست خواهم داد. ممنون از این سلیقه بی نظیرتون توی کار.

  2. شامیرام اوراها

    پس این قسمت ششم بادبان های برافراشته را کی می گذارید ؟! بعد از مرحوم شدن ما ؟! ایرانی همه جا باید این نشانه ها را با خود داشته باشد تا همه بدانند که ایرانی هستیم !

  3. ممنون از لطفتون برای قرار دادن این سریال خاطره انکیز . لطفا قسمت ششم را هم برای دانلود قرار دهید

  4. قسمت ششم این سریال را شبکه تماشا پخش نکرده شما چطور می خواهید در سایت قرار دهید

  5. شامیرام اوراها

    پس بگو چرا می گوئید قسمت ششم در آرشیو خراب شده ؟! بر دارتان می کردیم اگر راستش را می گفتید ؟! ایرانی جماعت اگر در طول روز دروغ نگنه , شب خوابش نمیاد . صداقت بزرگترین و زیباترین خصلت یک انسان است .

  6. سلام دوستان ما نسخه اولیه و کپچر شده ی این سریال رو داشتیم که کیفیتش پایین تر از نسخه شیکه تماشا بود‌. قسمتهای ۵ و ۶ هم نیمه برفکی بود. سعی میکنیم‌صدای اون رو کرفته و روی نسخه اصلی قرار بدیم.

  7. سلام و ممنونم از لطف شما
    در جواب “شامیرام اوراها” ایرانی جماعت یک خصلت ویژه دیگه هم داره . اونهم قضاوت عجولانه است.

  8. از سایت بی نظیرتان سپاسگزارم.

  9. باسلام و خسته نباشی اولا از شما ممنون هستیم که این سایت را بوجود آوردید بی نهایت سپاسگذارهستم وشما به مالطف کرده اید ولی قسمت ششم متاسفانه وجود ندارد اگر مرحمت میکنی و امکان آنرا دارید کهاین قسمت را را بگذارید ممنون میشویم واگر امکان ندارد باز هم از شما سپاسگذار هستیم

  10. سلام
    مدتهاست که نوشتید ” به زودی قرار داده میشه ”
    لطفا پیغام رو حذف کنید و به نسخه سالم در دست نیست تغییر بدید.
    ممنون

  11. شامیرام اوراها…سلام رییس.. اینجا چقدر ماهانه داری حق عضویت میدی که طلبکار هستی؟ همینم برو خدا رو شکر کن یه آدم خوبی پیدا شده اینا رو جمع کرده برامون..ایرانی بودنت رو نشون دادی چون ایرانی همیشه از همه طلبکاره

  12. دم شما گرم
    واقعا ممنونم و سپاسگزار بابت این آرشیو بی نظیر و مجانی

  13. درود بر مدیر عزیز سایت. سپاس فراوان بابت زحماتتون. خواستم قسمت ۶ را دانلود کنم و متوجه شدم که در آرشیوتون نیست. خوشبختانه در سایت آپارات قسمت ۶ قرار گرفته و گفتم شاید بخواید به آرشوتون اضافش کنین. لینکش را اینجا میذارم.

    https://www.aparat.com/v/Mh7Qu/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84_%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87_%28%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_%D8%B4%D8%B4%D9%85%29_%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-_%D9%81%D9%82%D8%B7_%D8%AF%D8%B1_jar.tv

    باز هم سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.