آموزش وردپرس

سریال پادشاهان قصرهای پوشالی دوبله فارسی

13,831بازدید

Capture

سریال «پادشاهان قصرهای پوشالی» برگرفته از رمانی با همین عنوان اثر نویسنده زن استرالیایی، ماری دوراک است. این کتاب که در سال ۱۹۵۹ منتشر شد در حقیقت مربوط به زندگی پدربزرگ دوراک، پاتریک دوراک است. پاتریک دوراک مهاجری ایرلندی بود و سریال نگاهی است به روابط خانواده وی و بومی‌های منطقه. این سریال استرالیایی در چهار قسمت و به کارگردانی جان وودز و بازی رالف اندروز و استوارت آرمسترانگ در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است.

برای اولین بار این سریال زیبا با کیفیت عالی در ۴ قسمت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۴ نظر

  1. سلام
    مستند جاده ی ابریشم با دوبله ی آقای بهرام رو اگر در آرشیوتون دارید لطفا روی سایت قرار بدید
    مشتاقان بسیاری حواهد داشت
    خیلی ممنون

  2. سلام . من به تازگی با سایت شما آشنا شده ام. سالها بود دلم می خواست سریال های “هشت بهشت” و “زیر بازارچه” را دوباره ببینم و شما این امکان را فراهم کردید. به سهم خودم از شما بی نهایت ممنونم . مجموعه ای بی نظیر گردآوری کرده اید که در حال استفاده هستم . سایتهائی هستند که فیلم و سریال برای دانلود می گذارند ولی آنقدر تبلیغات به صورت پاپ آپ قبل از رسیدن به لینک دانلود می گذارند که آدم کلافه می شود. بعد هم به سایتهائی مثل آپلودبوی و … آدم را ارجاع می دهند که در خود آن ها هم باید از هفت خوان رستم رد بشوی تا بتوانی سریالی را دانلود کنی اما در سایت شما هیچکدام از این شعبده بازی ها وجود ندارد و به راحتی و کاملا مستقیم و بدون وقت تلف کردن و اعصاب خورد شدن فیلم یا سریال را دانلود می کنیم. می دانم که هزینه برپا نگه داشتن چنین سایتی و سرورهایش باید خیلی سنگین باشد و به همین دلیل واقعا کار بزرگ شما را ارج می گزارم و امیدوارم به شکل مناسبی بتوانم از خجالت شما هر چند به سهم ناچیز خودم دربیایم. سالم و موفق و شاد و سربلند باشید.

  3. خواستم بپرسم آیا سریال سران و سلاطین و دارا و ندار، که در سال ۵۷ و ۵۸ پخش می شد، اتاق ۲۲۲، خانه کوچک، پیشتازان فضا (در پیش از انقلاب)، سریال ufo ، کارگاه ملدوان را میتوانید تهیه فرمایید؟ اگر قسمت ششم بادبانهای برافراشته را هم اگر بیافزایید که بسیار عالی میشد. باز از دست اندرکاران این سایت سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.