آموزش وردپرس

فیلم چهارشنبه سوری

12,165بازدید

Capture

چهارشنبه‌سوری سومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۴ نامزد دریافت ۹ جایزه بود، که در نهایت موفق به کسب سیمرغ‌های بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین تدوین و همچنین سیمرغ بلورین فیلم محبوب تماشاگران شد. چهارشنبه سوری برنده هوگو طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو و نامزد پلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو در سال ۲۰۰۶ شد.

خلاصه داستان: نزدیک عید است و همه مردم مشغول خانه تکانی و استقبال از سال نو هستند. دختر جوانی به نام روح‌انگیز(ترانه علیدوستی) که خود را آماده ازدواج می‌کند، روز چهارشنبه سوری برای کار به خانه خانواده‌ای متوسط وارد می‌شود. فضای پر تنش و غم‌انگیز خانه، به همراه غوغای انفجار ترقه‌های چهارشنبه سوری فضایی بی‌ثبات و ناآرام به وجود آورده‌است….

بازیگران: ترانه علیدوستی, حمید فرخ‌نژاد, هدیه تهرانی, پانته آ بهرام ,هومن سیدی

این فیلم زیبا برای اولین بار با کیفیت بالا از سایت نوستالژیک تی وی تقدیم شما میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۲ نظر

  1. با سلام و تشکر ازین همه وقتی که میگذارید
    ممکنه خواهش کنم که سریال ” بوی ریحون” رو هم کامل بگذارید، تعداد قسمتاش زیاد نیست.
    « بوی ریحون ، داستان زندگی نوجوانی به نام قاسم با بازی سیدهادی آقابزرگی است که در فاصله زمانی سالهای دهه ۴۰ و ۵۰ هجری شمسی در شهرستان یزد زندگی می کند. قاسم به دلیل ویژگی های شخصیتی خاص خود، در هر ماجرایی وارد می شود و این مساله باعث بروز حوادث متعددی می شود. جواد، دوست قاسم نیز تنها دوست اوست که رفتارها و حرکات او را درک می کند و گاهی این دو با هم ، ماجراها و مشکلات پیش آمده را حل می کنند.
    داستان این سریال ۱۳ قسمتی ، براساس طرحی از منوچهر عسگری نسب به وسیله فرهاد علیزاده آهی نوشته شده و فرزین مهدی پور نیز در پاییز و زمستان ۸۱ آن را کارگردانی کرده است . این سریال در مرکز سیمافیلم و به تهیه کنندگی منوچهر عسگری نسب تولید شده و در هر قسمت آن ، ماجرا و اتفاق تازه ای رخ می دهد.»
    سپاسگذارم.

  2. سلام دوستان ممکنه خواهش کنم لطفا سریال کارآگاه شمسی و دستیارش مادام کار مرضیه برومند رو بذارید؟ ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.